اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان خبر داد

کاهش تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه شیروان

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان از کاهش قابل توجه میزان تخلفات انتخاباتی در این حوزه انتخابیه نسبت به دوره‌های قبل خبر داد.

کاهش تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه شیروان

عبدالصمد صفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار داشت: با توصیه‌هایی که به نامزدهای انتخاباتی در مورد رعایت قانون به عمل آمد، میزان تخلفات در حوزه انتخابیه شیروان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی شیروان در مدار قانون حرکت می‌کنند، افزود: بر همین اساس تبلیغات و سخنرانی نامزدهای انتخاباتی در شیروان طبق ضوابط انجام شده و طرفداران نامزدها نیز مشارکت خوبی را برای برگزاری پرشور انتخابات دارند.

صفرنژاد همچنین با اشاره به یک مورد حرکت تبلیغی در قالب کارناوال از سوی طرفداران یکی از نامزدها اظهار داشت: در این مورد نیز تذکرهای لازم به ستاد انتخاباتی مربوطه ارائه شد.

 

* احتمال انصراف یکی از نامزدهای انتخاباتی شیروان

وی در عین حال از احتمال انصراف یکی از نامزدهای انتخاباتی شیروان خبر داد و گفت: البته این موضوع هنوز قطعی نیست.

نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه هم اکنون هفت نامزد انتخاباتی در شیروان رقابت‌های انتخاباتی را برگزار می‌کنند، افزود: این نامزدها از طیف‌های مختلف سیاسی هستند.

وی اظهار داشت: شهرستان شیروان از معدود مراکز انتخابیه در سطح کشور است که صلاحیت تمام کاندیداهای ثبت‌نامی آن به تایید مراجع قانونی رسیده است.

صفرنژاد فضای انتخاباتی در شیروان را پرشور و با نشاط عنوان کرد و گفت: تمام آمادگی‌ها برای برگزاری انتخابات 12 اسفند در این شهرستان فراهم است.

 

* هر رای مردم تیری بر قلب دشمنان است

فرماندار شیروان در ادامه با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس اظهار داشت: قطعاً هر رای مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است.

وی اضافه کرد: این حضور موجب عصبانیت دشمنان نظام اسلامی خواهد شد و نقشه‌های آنان را خنثی خواهد کرد.

صفرنژاد حضور حداکثری مردم در انتخابات را مثل سایر انتخابات 33 سال گذشته امری بدیهی دانست و گفت: مردم در طول این مدت ثابت کرده‌اند که در صحنه حضور داشته و مدافع ارزش‌های انقلاب و نظام هستند.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول