اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

چالوس آماده برگزاری انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: با هماهنگی‌های انجام شده مقدمات، برگزاری انتخابات باشکوه در روز 12 اسفند در چالوس آماده شده است.

چالوس آماده برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روز اول آغاز تبلیغات انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هر شب ساعت 19 جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان برگزار و به صورت روزانه موارد بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته مبارزه با تخلفات انتخاباتی نیز به صورت مستمر و شبانه‌روزی در سطح شهرستان حضور داشته و تاکنون به خوبی توانسته با موارد مشاهده شده برخورد و تذکرات لازم را به ستادها ارائه دهد.

رضایی بیان داشت: پاکسازی معابر، اماکن عمومی از پوستر و تبلیغات کاندیداها توسط کمیته مبارزه با تخلفات انتخاباتی در دستور کار قرار دارد و به صورت مستمر انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تصریح کرد: اطلاع‌رسانی از چگونگی فضای انتخاباتی و گزارش روز انتخابات توسط خبرنگاران بسیار حائز اهمیت بوده و در این راستا اتاق خبر در فرمانداری تشکیل شده است.

رضایی ابراز داشت: اتاق خبر دارای سیستم‌های رایانه متصل به اینترنت پر سرعت بوده و اصحاب رسانه می‌توانند نسبت به ارسال اخبار خود اقدام کنند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: مردم نیز در دوازدهم اسفند ماه نیز مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غرب و فتنه‌گران داخلی و خارجی خواهند زد و بار دیگر ثابت می‌کنند که عاشق نظام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: ترویج و تعمیق آرمان‌های انقلاب، حفظ و اعتلای هویت اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و افزایش امید و پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلابی و گسترش مشارکت عمومی موجب حضور گسترده مردم در انتخابات می‌شود.

رضایی در پایان متذکر شد: مردم چالوس در روز 12 اسفند با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای  باردیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب اسلامی را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول