اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان:

تحریم‌های دشمن حضور در انتخابات را به چالش نمی‌کشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: مردم تا کنون در فضای تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان با اقتدار کامل وارد صحنه شدند و این اقدام حضور مردم در انتخابات را به چالش نمی‌کشاند.

تحریم‌های دشمن حضور در انتخابات را به چالش نمی‌کشد

علیرضا احساندوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ملت ایران باید با حضور همه‌جانبه در عرصه انتخابات مجلس شرکت کنند، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت ملی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به اینکه آینده نظام این به حضور گسترده ملت ایران در انتخابات بستگی دارد، اضافه کرد: هر نماینده‌ای باید التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه داشته باشد و مردم‌داری را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار بدهد.

وی با اشاره به اینکه این افراد باید مشکلات و درد‌های مردم را در حیطه قانون‌گذاری و اجرای کامل و دقیق قوانین مورد توجه قرار بدهند، تصریح کرد: با توجه به مباحثی که در حوزه مفاسد اقتصادی و اجتماعی وجود دارد، پاکدستی نمایندگان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

احساندوست با اشاره به اینکه نمایندگان نباید وکیل‌الدوله باشند، ادامه داد: این افراد باید به صورت واقعی وکیل مردم باشند و برای درد‌ها و مشکلات مردم در صحنه مجلس قدم بگذارند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید با شجاعت کامل در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن بایستند، تاکید کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هستند و هر چه قدر فشار‌ها و تهدید‌های دشمنان بر علیه ایران افزایش یابد مردم با حضور گسترده‌تری در انتخابات شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن در فضای تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان با اقتدار کامل وارد صحنه شدند و دشمن بداند تحریم‌ها و تهدید‌ها حضور مردم را در انتخابات به چالش نمی‌کشاند.

وی با اشاره به اینکه مردم در عرصه انتخابات نیز به صورت قوی وارد می‌شوند، گفت: علی‌رغم پیچیدگی‌هایی که این دوره از انتخابات در حوزه آرایش‌های سیاسی و جنگ روانی دشمن دارد به نظر می‌رسد مردم در این دوره انتخابات با حضور حداکثری وارد می‌شوند.

احساندوست گفت: تمامی جریان‌های سیاسی در این دوره از انتخابات متوجه ترفند‌های دشمن برای به چالش کشاندن انتخابات هستند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول