اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور دانشگاه نجف‌آباد:

حضور حداکثری در انتخابات خواب‌های دشمنان را بی‌تعبیر می‌گذارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور دانشگاه نجف‌آباد گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات خواب‌های دشمنان را بدون تعبیر می‌گذارند.

حضور حداکثری در انتخابات خواب‌های دشمنان را بی‌تعبیر می‌گذارد

محمد رستمی نجف‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید از ویژگی‌های بارز و در شأن نظام و انقلاب برخوردار باشند، اظهار کرد: تمام این افراد باید در کنار مدیریت، تجربه، دیانت و ولایت پذیری از روحیه ساده‌زیستی بهرمند باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه از افرادی که در منافع مادی و دنیوی غرق شده‌اند، رنج می‌برد، اضافه کرد: برخی از افراد در مقابل دیدگان مردم رانت‌خواری می‌کنند و با این موضوع آسیب بزرگی را به جامعه وارد می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور دانشگاه نجف‌آباد تصریح کرد: رانت‌خواری برخی از افراد در سطح جامعه مردم را از دین گریزان می‌کند و جامعه امروز به ساده‌زیستی و ساده‌پذیری مسئولان نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌ها گذشته به صورت گسترده‌تر و پر‌شور‌تر وارد می‌شوند، ادامه داد: مردم مشاهده می‌کنند که دشمنان همانند گرگ خون‌خوار برای به چالش کشاندن انتخابات نسبت به ایران خیز برداشته‌اند.

رستمی نجف‌آبادی با اشاره به اینکه دشمن در توهم و خواب و خیال به سر می‌برد، تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات خواب‌های دشمنان را بدون تعبیر می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات از شرایط زمانی خاصی برخوردار است، افزود: در شرایط فعلی کشور با تهدیدات خارجی مواجه شده است و مردم با اتحاد و یکپارچگی خود و حضور در پای صندوق‌های  رأی به راحتی این تهدید‌ها را خنثی می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور دانشگاه نجف‌آباد بیان داشت: مردم ایران باید با حضور گسترده در انتخابات راه ورود دشمنان را برای به چالش کشاندن انتخابات، نظام و انقلاب مسدود کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با حضور قوی در انتخابات وارد شوند، گفت: نخستین سود حضور حداکثری مردم در انتخابات مرتفع شدن تهدیدات خارجی از سر ملت ایران است.

رستمی نجف‌آبادی غیرت ملی و دینی مردم به پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان می‌انجامد، اظهار داشت: ملت ایران در دنیا به ملت با‌غیرت معروف هستند و از ابتدای شکل‌گیری ایران تا به امروز ملت ایران در مقابل بیگانگان همیشه سربلند بوده‌اند.

انتها پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول