اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

امیری: امت اسلام چشم به انتخابات ایران بسته است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج و فاریاب گفت: امت اسلامی چشم به انتخابات ایران داشته و آرزو دارند، روزی در کشورهای خود مانند ایران انتخاباتی آزاد و سراسری برگزار کنند.

امیری: امت اسلام چشم به انتخابات ایران بسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حجت‌الاسلام محمدرضا امیری ظهر امروز در جمع مردم بخش آسمینون از توابع شهرستان منوجان اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است با استفاده از تجربه 4 ساله و با اعتماد رأی مردم بتوانم‌، در حل مشکلات مردم رودبار زمین سرعت خوبی داشته باشیم.

وی افزود‌: در هیچ جای دنیا این همه برای رأی مر‌دم  احترام قائل نیستند.

امیری افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات، پیام من به همه مردم نیز تأکید بر این حضور برای انتخاب اصلح و تشکیل یک مجلس قوی و متعهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

امیری گفت: مسئله مشارکت مردمی و حضور گسترده در انتخابات امروز و با توجه به شرایط بسیار حساس ملی و بین‌المللی بیش از گذشته ضرورت دارد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج و فاریاب با اشاره به قیام مردم مسلمان علیه رژیم های سرسپرده گفت: امروز امت اسلامی چشم به انتخابات ایران داشته و آرزو دارند، روزی در کشورهای خود مانند ایران انتخاباتی آزاد و سراسری برگزار کنند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در روز انتخابات پاسخ محکمی به تمام توطئه‌ها، فتنه‌ها و یاوه‌گویی دشمن و استکبار جهانی است که این حضور با روشنفکری و بصریت آحاد مردم برگ زرین دیگری بر افتخارات کتاب انقلاب و شکست دشمن است.

امیری اصل انتخابات را عاملی برای افزایش قدرت کشور خواند و افزود: کشوری مانند پاکستان با وجود برخورداری از حکومتی مرکزی همواره مورد هجمه هواپیماهای جنگی ناتو قرار می‌گیرد و پاسخ آنها جز پیام اعتراض و محکومیت این حرکت غرب نیست.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول