اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرکرد:

مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شهرکرد از مردم این شهرستان خواست تا در راستای کمک به سالم‎سازی انتخابات، تخلفات انتخاباتی در روز اخذ رأی در این حوزه انتخابیه را به فرمانداری گزارش کنند.

مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رسول نصیری بعدازظهر امروز در نشست ستاد انتخابات این شهرستان، اظهار داشت: به ‌منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و با هدف صیانت از حقوق کاندیداها و آرا مردم لازم است تمامی تخلفات احتمالی که در حوزه‌های انتخابیه و شعب اخذ رأی اتفاق می‌افتد مستندسازی شود.

وی افزود: روز جمعه 12 اسفندماه 1390 افتخاری دیگر در کارنامه درخشان ایرانیان به ثبت خواهد رسید و چشم جهانیان را به تجلی خواست این ملت برای تحقق مردم‌سالاری دینی خیره خواهد کرد و در این راستا مسئولان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات از آرای مردم حراست خواهند کرد.

نصیری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی، گزارش خود را به شماره پیامک 20008385 هیئت بازرسی شهرستان ارسال کنند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شهرکرد ادامه داد: شماره تلفن 2260017-0381 به منظور پاسخگویی در روز اخذ رأی، در نظر گرفته شده است.

وی بر مشارکت و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد و افزود: پس از فتنه 88، انتخابات مجلس نهم، نخستین انتخاباتی است که در کشورمان برگزار می‌شود، بدیهی است که دشمنان برای رسیدن به اهدافشان بدنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم هستند.

نصیری بر ضرورت حضور مردم در عرصه انتخابات تأکید و گفت: با توجه به تلاش گسترده غرب و بکارگیری ابراز مختلف به‌ منظور کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات و زیر سئوال بردن مشروعیت نظام و انقلاب لازم است تا مردم حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین تهدیدهای نظامی کشورهای غربی و آمریکا و رژیم اشغالگر قدس یکی دیگر از راهکارهای دشمن برای ایجاد ترس و واهمه در مردم برای عدم مشارکت در انتخابات پیش‌رو است.

نصیری تأکید کرد: با این حال مردم با هوشیاری تمام باید این نکته مهم و اساسی را همواره مدنظر قرار دهند که دشمنان حتی لحظه‌ای از ایجاد توطئه در قبال ملت ما کوتاه نخواهند آمد و پس از هر بار شکست از راهی دیگر در صدد ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خواهند آمد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول