اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و یکم لیگ فوتبال جام آزادگان

تیم سایپا و صنعت‌ساری میزبان و نساجی مهمان است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال تیم‌های سایپا شمال و صنعت ساری میزبان و نساجی قائمشهر مهمان است.

تیم سایپا و صنعت‌ساری میزبان و نساجی مهمان است

محمد هادی خلردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نهم و دهم اسفند با 14 بازی برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: تیم سایپا شمال که هفته گذشته در برابر میزبان خود ایرانجوان بوشهر دو بر صفر شکست خورد در این هفته نیز روز سه‌شنبه نهم اسفند از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان استیل آذین سمنان است.

این مسئول افزود: در حال حاضر سایپا شمال با 27 امتیاز در رده پنجم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها در گروه نخست این مسابقات با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها جای دارد. 

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم نساجی قائمشهر که هفته گذشته در ورزشگاه شهید وطنی به یک پیروزی با ارزش سه بر صفر در برابر برق شیراز دست یافت در این هفته روز چهارشنبه دهم اسفند از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه خلیج فارس مهمان آلومینیوم هرمزگان است.

خلردی تصریح کرد: تیم نساجی قائمشهر نیز هم اکنون با 28 امتیاز در رده ششم جدول 14 تیمی این مسابقات در گروه دوم این رقابت‌ها جای گرفت.

وی درباره آخرین نماینده مازندران در این رقابت‌ها متذکر شد: تیم صنعت ساری که هفته گذشته در برابر میزبان خود پیکان قزوین تیم صدرنشین گروه نخست در ورزشگاه قدس در یک بازی پرگل چهار بر دو شکست خورد در این هفته روز چهارشنبه دهم اسفند از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید متقی ساری میزبان پارسه تهران است.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره تغییر استادیوم باشگاه صنعت ساری یاد آور شد: مسابقات گذشته این تیم در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار می‌شد که تغییر ورزشگاه از شهدای به شهید متقی به درخواست مسئولان باشگاه صنعت ساری بود که در صورت موافقت شورای تامین شهرستان چهار بازی آینده صنعت ساری در ورزشگاه شهید متقی برگزار می‌شود.

خلردی در پایان اذعان داشت: در جدول رده‌بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان هم‌اکنون تیم صنعت ساری با 15 امتیاز در رده 14 این مسابقات با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها جای دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول