اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان فوتبال موسسه امید کیش:

فوتبال کشور منتظر روزهای خوب فوتبال کیش باشد

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان فوتبال موسسه امید کیش گفت: فوتبال در این جزیره با برنامه در حال انجام شدن است و می‌توان گفت که فوتبال کشور باید منتظر روزهای خوب فوتبال این جزیره باشد.

فوتبال کشور منتظر روزهای خوب فوتبال کیش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، امکانات مناسب و قابل توجه فراهم شده در کیش طی سال‌های اخیر توانسته این جزیره را به یکی از مناطق مناسب برای پرداختن به ورزش تبدیل به ویژه رشته فوتبال تبدیل کند.

حضور تیم‌هایی از این جزیره در رشته‌های مختلف نیز در دستور کار مسئولان این جزیره است که در این راستا می‌توان به حضور دو تیم فوتبال صیادان و امید کیش در مسابقات جام حذفی کشور و لیگ دسته سه کشور اشاره کرد.

محمد پورسعید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیش در همین راستا با اشاره به قهرمانی تیم امید کیش در لیگ باشگاه‌های این جزیره و راهیابی این تیم به لیگ دسته فوتبال کشور اظهار داشت: برای کسب این مقام قهرمانی از قبل برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده بودیم و بسیار خوشحالم که باز هم یک جام قهرمانی به ویترین باشگاه خود اضافه کردیم.

وی در ادامه افزود: این موفقیت زمانی شیرین‌تر احساس می‌شود که به یاد داشته باشیم بعد از قهرمانی چند ماه قبل در مسابقات فوتسال جزیره کیش، این بار در رشته فوتبال هم قهرمانی را به دست آورده‌ایم که این خود نشان از موفقیت کامل مجموعه ما در ورزش این جزیره زیبا دارد.

این مسئول تلاش وافر بازیکنان و کادر فنی تیم خود را در کسب این موفقیت ستود و تصریح کرد: بی شک برای به دست آوردن عناوین مهم باید یک گروه در غالب یک سیستم منسجم و خوش فکر در کنار هم قرار گیرند به نحوی که بتوانند با تلفیق هنرهای خود پله پله به سوی موفقیت گام بردارند و باید بگویم همه اعضای امید کیش در راه رسیدن به این عنوان ارزشمند از خود مایه گذاشتند و من از همه آنها تشکر می‌کنم.

پورسعید از "داشتن شخصیت قهرمانی" به عنوان مهمترین شاخصه تیم خود نام برد و تاکید کرد: اینکه تیم فوتبال ما دومین جام قهرمانی را در یک سال اخیر به دست می‌آورد نشان از این است که در مجموعه امید کیش یک "شخصیت قهرمانی" شکل گرفته و این خود بهترین دستاورد ما در این برهه زمانی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به انتخاب حسن شاهمرادیان به عنوان سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: هدف گذاری ما برای رسیدن به قهرمانی لیگ فوتبال کیش با هم فکری مدیر عامل باشگاه رقم خود و با انتخاب بهترین گزینه پیش از شروع مسابقات خیال خود را از رسیدن به قهرمانی راحت کردیم چرا که حضور شاهمرادیان که یکی از مربیان باسابقه درخشان فوتبال کشور به شمار می‌رود، باعث شد تا شوق و اشتیاق بازیکنان برای رسیدن به قهرمانی چند برابر شود.

مدیر سازمان فوتبال امید کیش با اشاره به ترکیب تیم خود در این مسابقات ابراز داشت: در ترکیب تیم ما به جز چهار بازیکن که از خارج کیش به تیم اضافه شده بودند، سایر بازیکنان ساکن این جزیره هستند و در واقع باید بگویم با یک تیم تقریبا بومی این افتخار بزرگ را به دست آوردیم.

پورسعید در پایان گفت: لیگ امسال در یک شرایط خاص برگزار شد و به گونه‌ای که هرگز خالی از نقاط ضعف و البته قوت نبود و انتظار اهالی فوتبال کیش این است که متولیان ورزش این منطقه توریستی با نگاهی متفکرانه راه را برای رشد و اعتلای فوتبال کیش هموار کنند، ولی در شرایط کنونی کمبودهای بسیار زیادی در جنبه‌های مختلف وجود دارد و برای نیل به این هدف در ابتدا باید اقدامات مهم و بزرگی صورت گیرد.

یادآور می‌شود لیگ فوتبال باشگاه‌های جزیره کیش پس از 9 هفته رقابت تنگاتنگ بین تیم‌های حاضر با قهرمانی تیم امید کیش به پایان رسید و این تیم با کسب 21 امتیاز به این مهم نائل و نماینده این جزیره در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در فصل آینده شد ضمن اینکه تیم صیادان هم با کسب 19 امتیاز به مقام نائب قهرمانی دست یافت و جواز حضور در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

* امید کیش حضوری مقتدرانه‌ در مسابقات کشوری خواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال امید کیش که موفق به کسب مجوز حضور در لیگ دسته یک کشور شده، گفت: این تیم با هدف حضوری مقتدرانه و موثر در لیگ دسته یک بسته خواهد شد.

حسن شاهمرادیان بیان داشت: کسب عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال کیش از ابتدا در برنامه‌ریزی باشگاه گنجانده شده بود و اکنون که به این هدف نائل شده‌ایم خوشحالم.

وی با اشاره به بازی‌های تیم خود در این مسابقات ادامه داد: تیم ما در لیگ امسال حضور قابل قبولی داشت و بازیکنان ما در این مسابقات کم نوسان ظاهر شدند که این خود یکی از ارکان اصلی کسب موفقیت به شمار می‌رود.

این سرمربی فوتبال با بیان اینکه حریفان مقابل امید کیش با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان می‌شدند تصریح کرد: در لیگ امسال همه تیم‌ها با انگیزه‌ای چند برابر مقابل ما صف آرایی می‌کردند و این کار ما را برای کسب نتیجه دشوار کرده بود، ولی بازیکنان من با تلاش فراوان در زمین مسابقه این موفقیت را به دست آوردند.

سرمربی تیم فوتبال امید کیش از آنالیز کامل حریفان خود به عنوان برگ برنده امید کیش نام برد و افزود: برای هر بازی شرایط خاص همان بازی را در نظر می‌گرفتیم و با یک آنالیز کامل نسبت به حریفان خود تمرینات خود را طراحی می‌کردیم و همین باعث شد در بیشتر مسابقات خود به نتیجه دلخواه برسیم.

شاهمرادیان بازیکنان شاخص در لیگ امسال را دلیلی بر آینده دار بودن فوتبال کیش برشمرد و تاکید کرد: برخی بازیکنان حاضر در لیگ کیش با درخشش خود نشان دادند که می‌توانند در سطح بالا فوتبال کشور حضور داشته باشند و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا با کنار هم قرار دادن این بازیکنان یک تیم منسجم را به مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور روانه کنیم.

فنی‌ترین مربی فوتبال لیگ دسته یک کشور در سال 1384 با اشاره به برنامه‌های تیم خود برای حضور در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور اذعان داشت: تلاش خواهیم کرد تا با کنار هم قرار دادن بازیکنان با استعداد و با انگیزه یک تبم شایسته را به مسابقات کشوری روانه کنیم و در نهایت موفقیت را به دست آوریم چرا که به اعتقاد من امکان ساختن یک تیم خوب با توجه به داشته‌های سخت افزاری و نرم افزاری جزیره به خوبی وجود دارد و امیدوارم با حمایت مسئولان ورزش کیش این مهم محقق شود.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول