اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

کمیته امداد سالم‌ترین نهاد خدمت‌رسانی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سیستم خدمات‌رسانی کمیته امداد سالم‌ترین نهادی است که در نظام اسلامی فعالیت می‌کند.

کمیته امداد سالم‌ترین نهاد خدمت‌رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در جمع مسئول و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساری با بیان اینکه فعالیت کمیته امداد کاری خداپسندانه است، اظهار داشت: فعالیت در کمیته امداد با کار در سایر ادارات متفاوت است و فرقش در این است که این دستگاه حامی ضعفا و بی‌سرپرستان است.

وی یادآور شد: چتر حمایتی کمیته امداد در حکم پدر بالای سر تمام ایتام است و اگر حمایت این اداره نبود آینده قشر مستضعف جامعه را چه کسی تضمین نمی‌شد.

طبرسی در توصیفی از فعالیت‌های خداپسندانه کمیته امداد امام خمینی (ره) متذکر شد: کمیته امداد  به فرمان امام خمینی (ره) بعد از انقلاب شکل گرفت و هدف امام راحل حمایت از ضعفا بود و به فقر پروری اعتقادی نداشتند.

این مسئول ادامه داد: بعد از 32 سال شکل‌گیری کمیته امداد شاهد هستیم که همچنان این سیستم حمایتی در حال فعالیت است و با قدرت تمام مستضعفان جامعه را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه سیستم خدمات‌رسانی کمیته امداد سالم‌ترین نهادی است که در نظام اسلامی فعالیت می‌کند، عنوان کرد: با وجود تمام مسائل مختلف، موردهای اخلاقی که باعث تضعیف جایگاه کمیته امداد شود را نداریم.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه فعالیت‌های کمیته امداد موجب فقر زدایی شده، متذکر شد: امام قصد داشت با راه‌اندازی این نهاد به قشر فقیر جامعه کمک کند.

طبرسی در پایان سخنانش کار کمیته امداد را اسلامی، دینی و خدایی عنوان کرد و اذعان داشت: فقرزدایی نیت پاک امام راحل بود که در نظام اسلامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول