اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه اصفهان:

مهارت‌های نمایندگی آکادمیک می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه اصفهان گفت: رشته مهارت‌های نمایندگی برای دانشجویان علاقه‌مند به تصدی کاندیدای نمایندگی مجلس در دانشگاه اصفهان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

مهارت‌های نمایندگی آکادمیک می‌شود

حسین رامشت امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دانشجویان رشته‌های مختلفی که علاقه‌مند  به کاندیدای نماینده مجلس هستند به عنوان دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته و آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان علاقه‌مند به کاندیدای نماینده مجلس در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان پذیرفته و آموزش می‌بینند، گفت: افرادی که به عنوان کاندیدای نماینده مجلس هستند باید نسبت به بخشی از مسائل از جمله اینکه در قانون چه حقی دارند، موضوع کاندیدای آن‌ها چگونه باید مطرح شود، چطور کاندیدایی خود را با مردم در میان بگذارند، آگاه شوند و آموزش ببینند.

رئیس دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه لازم است یک کاندیدای نمایندگی مجلس از چه روشی برای تبلیغات استفاده کند نیاز به آموزش دارد، تصریح کرد: برای دست‌یابی به تمام این امور که شاید ساده به نظر برسد، لازم است که در قالب یک رشته دانشگاهی با همین عنوان آموزش ببینند.

وی با بیان اینکه هنوز عنوان این رشته خاص را تعریف نکردیم، افزود: در حال حاضر افراد در حالی کاندیدای نماینده مجلس می‌شوند که نسبت به این تکنیک‌ها و اصول ‌آگاهی کافی ندارند.

رامشت ادامه داد: در این رشته دانشجویان مهارت‌های سیاسی برای نمایندگی مجلس یا عضو شورا شدن با تکنیک‌های روز دنیا آموخته می‌شود.

وی اضافه کرد: در رشته مهارت‌های نمایندگی تمام حقوقی که یک کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای دست‌یابی به آن باید رعایت کند مانند نحوه ارتباط اجتماعی با مردم و سیاست‌گذاری که باید دنبال کند، برنامه‌های استراتژیک و راهبردی که وی را برای نمایندگی در مجلس آماده می‌کند، آموزش داده می‌شود.

رئیس دانشگاه اصفهان جمعیت اعضای هیئت علمی اصفهان را 500 نفر و دانشجویان شهر اصفهان را 150 هزار نفر اعلام کرد و گفت: دانشجو تنها یک صفت است و نقش و حضور آنها در بحث‌های انتخاباتی مانند عامه مردم است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 22 بهمن اظهار کرد: همان‌طور که در روز یوم الله 22 بهمن امسال شاهد حضور پررنگ مردم بودیم به طور قطع در روز انتخابات نهمین دوره مجلس نیز با همین جمعیت روبرو می‌شویم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول