اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

هوشیاری مردم در انتخابات دشمنان را شکست می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: هوشیاری مردم در انتخابات شکست دشمنان را به همراه دارد.

هوشیاری مردم در انتخابات دشمنان را شکست می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در جمع برگزارکنندگان انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: دشمنان هر چه تلاش کنند نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند لذا حضور پرشور مردم در انتخابات دسیسه‌های دشمنان را از بین می‌برد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به هر ترفند و توطئه‌ای دست می‌زنند تا بتوانند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز دارند اما ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات و آرای خود بر خواسته‌های دشمنان خط بطلان می‌کشند.

این مسئول ادامه داد: 12 اسفند نیز چون دیگر روزهای مهم با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشته می‌شود و دشمنان مأیوس‌تر از گذشته می‌شوند.

وی افزود: شیطنت و توطئه‌های دشمنان به منظور خدشه وارد کردن به برگزاری این انتخابات به جایی نمی‌رسید چرا که ایران اسلامی دارای پشتوانه مردمی و حضوری دشمن شکن در این روز است.

سلیمان نژاد گفت: شبهه افکنی عوامل استکبار به منظور برهم زدن انتخاباتی سالم و پرشور هرگز عملی نخواهد شد و ملت ایران با حضوری گسترده و با آرای خود حماسه 12 اسفند را برای همیشه تاریخ ثبت می‌کنند.

فرماندار شهرستان رباط کریم با بیان این که امروز به برکت نظام اسلامی تک تک افراد جامعه به واسطه حضور در انتخابات در سرنوشت و آینده کشور و جامعه سهیم می‌شوند خاطرنشان کرد: حضور مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی یک وظیفه مهم به شمار می‌رود و تکلیفی است که همه باید آن را انجام دهند.

سلیمان نژاد افزود: در سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه‌های مختلف تلاش کرده تا مردم را از حضور در صحنه‌های مهم و مختلف کشور باز دارد اما هر بار با شکست بزرگی مواجه شده است.

وی بصیرت و آگاهی مردم در این پیروزی‌ها را مهم خواند و گفت: مردم ایران با بصیرت و آگاهی و همچنین پیروی از دستورات مقام معظم رهبری توانسته‌اند در برهه‌های مختلف به پیروزی دست پیدا کنند و دشمن را شکست دهند.

فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه خطاب به اعضای  هیئت‌های بازرسی انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: بازرسان انتخابات باید از هرگونه جانبداری و طرفداری از نامزد بپرهیزند و تنها وظایف قانونی و نظارتی خود را انجام دهند.

وی تأکید کرد: مسئولان برگزار کننده این دوره از انتخابات باید به دور از هرگونه بی‌نظمی در برگزاری،‌ انتخاباتی سالم و پرشور را برگزار کند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول