اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصولگرای مهریز:

عدالت در تقسیم حوزه‌های انتخابیه رعایت نشده است‌

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مردم مهریز و چهار شهرستان دیگر استان یزد در انتخابات نهم مجلس با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه مهریز، پنج شهرستان را پوشش می‌دهد، گفت: عدالت در تقسیم حوزه‌های انتخابیه رعایت نشده است.

عدالت در تقسیم حوزه‌های انتخابیه رعایت نشده است‌

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز، دفاع از به کارگیری مدیران لایق و بومی هر منطقه خارج از روابط گروهی را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

وی که از مهم‌ترین افتخارات خود به حضور فعال در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مدت 44 ماه و نائل آمدن به درجه جانبازی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد، دیدگاه‌های و طرح‌های خود را تلاش در مسیر اجرایی کردن منویات و اهداف حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت به ویژه سند چشم‌انداز 20 ساله، مبارزه با عوامل رشد تورم با ارائه طرح‌های مناسب، به کارگیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و حوزوی برای تدوین طرح‌ها و برنامه‌ریزی خرد و کلان در حوزه انتخابیه اعلام کرد.

زارع‌زاده، رفع بی‌عدالتی در تقسیم شهرهای حوزه انتخابیه در استان، تاسیس دفتر نمایندگی در پنج شهر حوزه انتخابیه، توسعه و تجهیز و بهینه‌سازی راه‌های شهری و روستایی و ... را نیز از دیگر برنامه‌ها و اهداف خود برشمرد.

برادر شهید احمد زارع‌زاده، شعار اصلی خود را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، "توسعه اقتصادی همراه با ارتقای دیدگاه جامعه محوری، برابر است با کسب استقلال در همه زمینه‌ها" اعلام کرد.

زارع‌زاده با بیان اینکه کاندیدا باید سوابق اجرایی متعدد داشته باشد تا در مجلس بتواند به درستی عمل کند، از جمله سوابق خود به مسئول آموزش دانشکده شهید محلاتی سپاه، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان، بازرسی روحانیون مستقر سراسر کشور در سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت آموزشی عقیدتی لشکر 17 علی بن ابیطالب در مناطق عملیاتی و نماینده طلاب و روحانیون شهرستان‌های بافق، مهریز و خاتم اشاره کرد.

به گزارش فارس، دخیل عباس زارع‌زاده در حوزه فرهنگی نیز فعالیت‌های بسیاری داشته است که از آن جمله می‌توان مدیریت تظاهرات ضد طاغوت در مهریز و قم، کمک در ساخت هفت مسجد در مناطق محروم کشور، تدوین بیش از 30 مقاله در موضوعات اجتماعی و فرهنگی، تلاش برای تشکیل تعاونی‌های تولید و توزیع محصولات کشاورزی، شرکت در بیش از 90 عملیات رزمی و دفاعی از ابتدای جنگ تا پایان دفاع مقدس، فراگیری ورزش رزمی کنگ‌فو قبل از انقلاب و ادامه آن در سپاه پاسداران، جذب جوانان به امور فرهنگی ورزشی در طول حضور تبلیغی در مناطق مختلف کشور اشاره کرد.

دخیل عباس‌زارع‌زاده در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار گرفته و کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول