اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت حداکثری در انتخابات

ملت ایران تا آخرین نفس پای استقلال کشور ایستاده است

خبرگزاری فارس: دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد با صدور بیانیه‌ای ضمن درخواست از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کردند: تا آخرین نفس پای عزت و استقلال کشورمان ایستاده‌ایم.

ملت ایران تا آخرین نفس پای استقلال کشور ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، در حالی که توطئه‌های بی‌شمار، اعمال تحریم‌ها، ترور نخبگان علمی و هسته‌ای، تلاش برای به انزوا بردن کشور عزیزمان در عرصه‌های بین‌المللی از سوی استکبار جهانی نتوانسته مانع از رشد و اعتلای ایران اسلامی شود.

این بیانیه می‌افزاید: استواری ملت ایران در مسیر خود روح امید را در دل مستضعفان جهان دمیده و الگوی بیداری جهان اسلام شده و برق حضور حماسی مردم سرافراز ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، چشم ناپاک دشمنان را کور و نقشه‌های شیطانی آنها را نقش بر آب کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بجاست تا یک بار دیگر با حضور گسترده و پرشور توام و با هوشیاری، بصیرت و آگاهی در پای صندوق‌های رأی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که تعهد به آرمان‌های امام و انقلاب و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با خونمان عجین گشته و تا آخرین نفس پای عزت و استقلال کشورمان ایستاده‌ایم.

این بیانیه همچنین می‌افزاید: همان‌گونه که در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن بار دیگر با انقلاب، امام، شهدا و رهبر عزیزمان تجدید پیمان کردیم با حضور در انتخابات 12 اسفند نیز می‌آییم تا با قدرت ایمان، تدابیر مقام معظم رهبری و شور و نشاط انقلابی و برگزاری یک انتخابات باشکوه دیگر، اوج مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیده و برای رسیدن به اهداف انقلاب گامی بلند برداریم.

دانشگاه شهرکرد در این بیانیه تأکید کرده است: ما دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد، مشارکت حداکثری در انتخابات را یک اصل اساسی می‌دانیم و با توجه به شرایط حساس کنونی جهان و منطقه از مردم شریف و بیدار دل ایران اسلامی دعوت می‌کنیم با حضور در صحنه انتخابات علاوه بر به نمایش درآوردن وحدت، عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران، این صحنه را به خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران تبدیل کنند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول