اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

کاندیدای اصلح در برابر بیگانگان لغزش ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: کاندیدای اصلح انتخابات در برابر بیگانگان لغزش ندارد و وامدار و وابسته به هیچ گروه خاصی نیست.

کاندیدای اصلح در برابر بیگانگان لغزش ندارد

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتخابات قبل از انقلاب قابل مقایسه با انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، بزرگان و متعمدان روستاها با جمع‌آوری شناسنامه‌های اهالی روستا رأی و نظر خود را به صندوق آرا می‌انداختند.

خواجه‌زاده تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی گاهی افراد یک خانواده دارای دیدگاه و آرای متفاوتی با یکدیگر هستند.

* آزادی در انتخابات شاخصه اصلی انتخابات در ایران است

امام جمعه موقت گچساران آزادی در انتخابات را شاخصه اصلی انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: با توجه به نوپا بودن نظام اسلامی ایران در حوزه دموکراسی، میزان مشارکت مردمی در انتخابات قابل مقایسه با هیچ نظامی در دنیا نیست.

خواجه‌زاده از تشکیل کارگروهی فرهنگی متشکل از فرماندار گچساران، رؤسای سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خبر داد.

وی با تشریح توصیه‌های انتخاباتی این کار‌گروه بیان داشت: همه افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده‌اند افرادی واجد شرایط و صالح هستند.

خواجه‌زاده ادامه داد: پایبندی به ارزش‌های نظام و اسلام، نزدیکی به ولایت فقیه، عدم لغزش در برابر بیگانگان و عدم وابستگی به حزب یا گروه خاصی از خصوصیات یک کاندیدای اصلح است.

امام جمعه موقت گچساران خطاب به مردم عنوان داشت: کسانی را انتخاب کنید که مطالبات مردم برای آنها مهم باشد و هم‌نشینی با کوخ‌نشینان برایشان عیب و عار نباشد.

خواجه‌زاده یادآور شد: افراد اصلح و واجد شرایط برای حضور در مجلس شورای اسلامی کسانی هستند که با مستضعفان و کوخ‌نشینان فاصله ندارند و افراد دلسوزی برای نظام و ملت هستند.

وی کاندیدایی که در سنگر مجلس شورای اسلامی خالصانه از حقوق نظام و مردم دفاع کند را فرد مناسبی برای انتخاب دانست.

امام جمعه موقت گچساران خطاب به کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها باید در حیطه اختیارات و وظایف خود اظهار نظر کنند و از دادن وعده‌های واهی و غیر منطقی خودداری کنند.

خواجه‌زاده زیر سؤال بردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از طرف بعضی کاندیداها را برای مطرح کردن خود بی‌انصافی و غیرعادلانه عنوان کرد.

وی با انتقاد از مطرح کردن القابی مانند وکیل‌الدوله برای شعار انتخاباتی بعضی کاندیداها ابراز داشت: دولت و مجلس متعلق به مردم است و کاندیداها به جای مطرح کردن چنین القابی توانمندی‌های خود را به مردم معرفی کنند.

* فعالیت رسانه‌های استکباری برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات

این مقام مذهبی علمی گچساران از کاندیداها خواست تا با توجه به اینکه آسیب‌های زیادی تاکنون از گرایشات قومی و عشیره‌ای به مردم وارد شده‌ است مسئله قومیت‌ها را پررنگ نکنند.

خواجه‌زاده عنوان داشت: با توجه به تجارب گذشته و زیان‌های ناشی از قانون‌شکنی، کاندیداها و هواداران آنها با رعایت قانون به نتیجه انتخابات احترام بگذارند.

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست تا مردم را به سمت و سوی قانون‌گذاری و رعایت اخلاق دینی و اسلامی در انتخابات هدایت کنند و افکار عمومی را نسبت به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس آشنا کنند.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به نگرانی‌های دشمنان نظام اسلامی از حضور مردم در انتخابات عنوان داشت: با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، رسانه‌های استکباری و وابسته مانند صدای آمریکا، شبکه منافقین و رسانه‌های وابسته به رژیم سلطنتی پهلوی با مطرح کردن اختلافات و هجمه شدید رسانه‌ای مبنی بر ناسالم بودن انتخابات سعی در جهت‌دهی افکار عمومی برای کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات دارند.

وی خاطرنشان کرد: 12 اسفند ماه حضور یکپارچه، ولایی و حداکثری مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، نشان از درک بالا و شعور سیاسی مردم و شکست دشمنان دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول