اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر ـ 70

پورجعفری: سیاست بیگانگان عدم حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: سیاست بیگانگان عدم حضور مردم در انتخابات است.

پورجعفری: سیاست بیگانگان عدم حضور مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمد پورجعفری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و ابراز امیدواری کرد که این حضور در صحنه مردم در انتخابات 12 اسفند با شور و شعور بالاتری تداوم داشته باشد.

وی چهار عنصر عنایت حضرت حق، توجه خاصه اهل بیت به ویژه امام زمان (عج) به کشور، رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و نیز حضور و مشارکت آگاهانه اقشار مردم همراه با دشمن ‌شناسی و دوست ‌شناسی بصیرانه را همواره نجات بخش کشور عنوان کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به رهنمودهای امام راحل در زمینه انتخابات خاطرنشان کرد: اسلام، تکیه بر قوانین و چارچوب تبیین شده و برنامه‌ریزی شده چهار عنصر مورد تاکید امام خمینی (ره) است.

وی افزود: همه ملت و مسئولان کشور باید تمام توان خود را در راستای پاسداشت این چهار عنصر به کار بگیرند.

پورجعفری اولویت قرار دادن انتخابات، اصل حضور گسترده مردم و احترام به رای مردم را جزء مهم‌ترین موارد دانست که باید مورد تاکید قرار بگیرد.

وی برگزاری 30 انتخابات در سه دهه گذشته را نشانه مردم ‌سالاری عنوان و تصریح کرد: سیاست بیگانگان عدم حضور مردم در انتخابات و نیز ورود افراد نا اهل است که خوشبختانه تا به امروز به برکت پشتوانه مردم و تعامل سازنده مسئولان استان تا به این لحظه هیچ مشکلی در استان وجود نداشته و استان زنجان تا به امروز بهترین انتخابات را برگزار کرده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان به الکترونیکی بودن اخذ رای در حوزه ابهر و خرم‌دره اشاره و اضافه کرد: سرعت، دقت و امانت‌داری لازمه یک انتخابات خوب است و مجریان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مردم بدون هیچ ‌گونه دغدغه‌ای انتخاب اصلح داشته باشند.

وی افزود:‌ پرهیز از استفاده بیت‌المال در تبلیغات، پرهیز از هر گونه اقدامی که سبب بی‌اعتمادی به مسئولان شود و عدم دخالت نیروهای غیرمسئول در انتخابات از مواردی است که باید به آن توجه شود.

پورجعفری تصریح کرد: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات در این حوزه، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌‌های لازم به مردم و آموزش لازم به سرپرستان شعب از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول