اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی سازمان بازنشستگی کشور:

کاندیداها به فکر تخریب رقبا نباشند

خبرگزاری فارس: معاون فنی سازمان بازنشستگی کشور گفت: کاندیداها نباید به دنبال تخریب هواداران و رقبای مخالف باشند.

کاندیداها به فکر تخریب رقبا نباشند

رضا کاظمی تکلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده خوب اظهار داشت: مؤلفه‌ها، مصادیق و نبایدهای یک مجلس کارآمد و مقتدر راهگشای انتخاب‌کنندگان است.

وی احساس مسئولیت نسبت به منافع‌های ملی و کشور را از ویژگی یک نماینده عنوان کرد و گفت: توجه به منافع ملی در سیاست بین‌الملل، پیشتاز در رسیدگی به امورات و مشکلات مردم و توجه به مردم در تنظیم و تصویب قوانین از اهم ویژگی‌های یک نماینده است.

این مسئول با بیان اینکه یک نماینده نباید شعار دهد بلکه باید عمل را پیشه کار خود کند ابراز داشت: یک نماینده باید حامی و نماینده ملت باشد و از حمایت زرمداران، زورمداران و تزویرمندان به دور باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه یک نماینده پس از انتخابات نماینده تمام مردم است و باید خدمت به مردم را در دستور کار گیرد یادآور شد: نماینده نباید حوزه انتخابیه و کشور، تابع اطرافیان و مخالفان انتخاباتی خود باشد.نماینده باید جامع‌نگر و کلان‌نگر در حوزه انتخابیه و کشور باشد و تعلق به روستا، شهر و منطقه خود نداشته باشد.

کاظمی تکلیمی زد و بندهای سیاسی را آفت نمایندگی دانست و گفت: عدم مباشات و زد و بند با ارکان قدرت از اهم مسایلی است که نمایندگان مجلس باید به آن توجه داشته باشند.نماینده نباید به مراکز قدرت و صاحبان ثروت دلبستگی و وابستگی داشته باشد و به جریانات منفعت‌گرا و قدرت‌گرا تکیه کند.

معاون فنی سازمان بازنشستگی کشور، شناخت زد و بندهای پشت صحنه در حوزه انتخابیه توسط یک نماینده را مورد تاکید قرار داد و گفت: نماینده نباید استقلال رأی و اندیشه خود را به ثمن بخت و عاشقان ثروت و قدرت بفروشد.

وی دفاع از اعتقاد و داشته‌های منطقی، شجاعت برای بیان مسایل و مشکلات، در نظر گرفتن خدا و مردم در حال انجام امورات را از دیگر ویژگی‌های نماینده مجلس عنوان کرد.

کاظمی تکلیمی با تصریح بر اینکه نماینده نباید به فکر منافع شخصی و دنیایی خود باشد اذعان داشت: کاندیداها به فکر تخریب رقبا نباشند و باید شأن مجلس را رعایت کنند و مجلس را در رأس امور بدانند.نماینده اصلح باید تفکیک قوا را محترم بشمارد و خود ناظری امین، شجاع و راهگشا باشد و اجازه دهد قوه مجریه به وظایف ذاتی خود عمل کند.

این مسئول با اذعان به اینکه یک نماینده باید موجب افتخار مردم شهرستان باشد خاطر نشان کرد: در لوایح، طرح‌ها و بودجه سنواتی و برنامه ششم و اصلاح برنامه پنجم توسعه مشارکت جدی و تاثیرگذار داشته باشد.

وی بیان داشت: نماینده نباید با نامه‌های بی‌مصرف و توخالی وقت مردم را بگیرد و امید کاذب ایجاد کند و باید در حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بکوشد.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول