اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

کاندیداها از تبلیغات پرهزینه و مهمانی‌های سنگین خودداری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: کاندیداها از تبلیغات پرهزینه و مهمانی‌های سنگین خودداری کنند.

کاندیداها از تبلیغات پرهزینه و مهمانی‌های سنگین خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح در جلسه بررسی و برنامه‌ریزی برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات و کاندیداهای تأیید صلاحیت شده شهرستان دشتستان در محل فرمانداری دشتستان اظهار داشت: 12 اسفند ماه امسال یک روز مهم و بزرگ در کشور است و مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب موفقیت کشور در تمام عرصه‌ها می‌شود.

وی افزود: مردم اثبات کرده‌اند که همواره در دفاع از نظام و ولایت فقیه حضوری بی‌نظیر دارند و اطمینان داریم در این دوره نیز حضوری ارزشمند خواهند داشت.

امام جمعه برازجان در ادامه با استفاده از آیات قرآن کریم، انتخابات و وظیفه نمایندگی را امانت مردم دانست و مواردی را به عنوان منشور اخلاقی انتخابات بیان کرد.

مصلح با تاکید بر لزوم حرکت بر مدار قانون و منویات و رهنمودهای امام راحل و رهبری تصریح کرد: استفاده از فرصت برای تقویت وحدت ملی و همگرایی قومی و پرهیز از تضعیف نظام و دامن زدن به اختلافات نیز از دیگر موارد مهمی است که باید مدنظر کاندیداها باشد.

وی اضافه کرد: اهتمام مردم برای تعیین نماینده اصلح و پرهیز از تعصبات قومی و فامیلی، تقویت امید و نشاط ملی در ابعاد مختلف و پرهیز از سیاه‌نمایی و تخریب دستاوردهای انقلاب و اجتناب از بزرگنمایی کمبودها و نارسایی‌ها نیز از دیگر مواردی است که به عنوان منشور انتخابات باید مدنظر باشد.

امام جمعه برازجان گفت: تلاش برای تبدیل انگیزه‌های قدرت‌طلبانه به انجام خدمت به مردم و پرهیز از ادبیات برد و باخت و طرح دیدگاه‌ها و توانمندی‌های افراد مورد نظر و اجتناب از تخریب، تهمت، تحقیر و افشاء اسرار نامزدها نیز باید مدنظر قرار بگیرد.

مصلح بر پرهیز از تبلیغات رنگین و پرهزینه و برگزاری مراسم و مهمانی و توزیع هدایا تاکید کرد و افزود: کاندیداها باید از وعده‌های غیر منطبق با قانون و وظائف قانونی و بالا بردن سطح توقعات مردم خودداری کنند.

وی یادآور شد: نامزدها باید از شایعه‌پراکنی و مسموم کردن فضای انتخابات پرهیز کنند و همه کاندیداها در انتهای انتخابات باید به آرای مردم تمکین کنند.

مصلح اضافه کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با همه توان و انرژی برای رشد و تعالی ایران اسلامی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول