اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مقابله با جرائم انتخاباتی سمنان:

بداخلاقی انتخاباتی در استان سمنان معنایی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد پیش‏بینی، پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی استان سمنان گفت: در استان سمنان بداخلاقی انتخاباتی معنایی ندارد و همه باید به حرکت حول محور قانون توجه داشته باشند.

بداخلاقی انتخاباتی در استان سمنان معنایی ندارد

احمد سیاوش‏پور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در راه است و در روز 12 اسفند در سراسر کشور برگزار می‏شود، اظهار کرد: توصیه‏های خوبی به مردم، کاندیداها و طرفداران آنها در زمینه برگزاری صحیح انتخابات شده است.

وی بیان کرد: هم‌چنین ستادهای انتخاباتی و مسئولان دست‏اندرکار برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان شامل مجریان، فعالان نظارتی، قضایی و بازرسی و هر کسی که در مسیر قانون و حول محور مقررات حرکت می‏کند، سفارش‏هایی را در امر برگزاری مطلوب و بدون تخلف انتخابات در این استان پذیرا بوده‏اند.

رئیس ستاد پیش‏بینی، پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی استان سمنان ادامه داد: به خود کاندیداها و طرفداران آنها نیز در روزهای باقی مانده تبلیغات انتخاباتی توصیه داریم که برای پیشبرد اهدافشان و اجرای طرح‏ها و برنامه‏های انتخاباتی، به دیگران خدای نکرده تهمت، افترا و حرف نامربوطی نزنند.

سیاوش‏پور تأکید کرد: در استان سمنان بداخلاقی انتخاباتی معنایی ندارد و همه باید به حرکت حول محور قانون توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: فقط باید نقاط مثبت، کارها و تجارب نامزدهای انتخاباتی در روزهای باقی مانده برای مردم بیان شود و همه باید بدانند که از طریق بیان نقاط ضعف دیگران و خوب جلوه دادن خود، به نتیجه مثبتی نخواهند رسید.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول