اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر ـ 68

نورپور: حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره گفت: حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

نورپور: حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم موقعیت‌شناس و زمان‌شناس ایران با این حرکت عظیم خود قلب امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و دوستان نظام را شاد کرده و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی در ادامه به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند اشاره و خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو با توجه به اینکه نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است از اهمیت زیادی برخوردار بوده و دوست و دشمن به آن چشم دوخته‌اند.

امام جمعه خرم‌دره به شرایط نامزد اصلح نمایندگی مجلس اشاره و تصریح کرد: غیرتمند، متدین، ولایت‌مدار ناب و اصولگرای خالص بودن و همچنین حامی مردم و ضعفا بودن و نزدیک نشدن به مراکز قدرت و ثروت مهم‌ترین این ویژگی‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری می‌آفرینند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در صحنه همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

نورپور با اشاره به تلاش دشمنان در زمینه عدم حضور مردم در انتخابات گفت: در حال حاضر همه تلاش‌های دشمنان خارجی این است که مردم در انتخابات حضور نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم با انتخاب افراد اصلح، قانونمند و شجاع زمینه پیشرفت و توسعه جامعه را فراهم می‌کنند، عنوان داشت: حضور مردم مصونیت ساز و سرنوشت ساز بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه مردم در انتخاب نماینده‌های اصلح دقت لازم را داشته باشند، گفت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که در مسیر توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول