اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر ـ 67

‌‌لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس ‌

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره گفت:‌ مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام خواهند زد.

‌‌لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی عصر امروز در گردهمایی اعضای شعب اخذ رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای شعب اخذ رای مجریان اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم خرم‌دره در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم در راستای لبیک به دعوت مقام معظم رهبری محسوب شده و مشت محکمی بر دهان کسانی بود که خواب‌هایی برای انقلاب اسلامی ایران دیده بودند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام خواهند زد.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات در این شهرستان تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اختیار تام و کامل در چینش و گزینش نیروها داشته و هیچگونه تحمیلی از سوی اعضای ستاد انتخابات شهرستان وجود نداشته است.

وی دغدغه خاطر و اولیت نخست را در این برهه از زمان حضور حداکثری مردم در پا صندوق‌های رای دانست و ابراز داشت: اولویت ستاد انتخابات شهرستان خرم‌دره، صیانت و امانت‌داری است که همه دست‌اندرکاران این امر نباید دین خود را به خاطر دنیای دیگران به خطر بیندازند.

بنیادی به حضور 93 درصدی مردم شهرستان خرم‌دره در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال 88 اشاره و تصریح کرد: امیدوار هستیم که انتخابات 12 اسفند بسیار باشکوه‌تر برگزار شده و میزان مشارکت مردمی از 93 درصد نیز بالاتر رود.

وی افزود: با پایلوت شدن حوزه انتخابی ابهر و خرم‌دره در زمینه الکترونیکی شدن انتخابات، احتمال بحث تقلب همچون گذشته صفر است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول