اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر ـ 69

نوری‌‌پور: انتخابات نماد دموکراسی و مردم‌‌سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: انتخابات نماد دموکراسی و مردم‌‌سالاری دینی است.

نوری‌‌پور: انتخابات نماد دموکراسی و مردم‌‌سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند خاطرنشان کرد: انتخابات حاکمیت مردم به اداره جامعه و نیز نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی و عامل بیمه بودن نظام است.

وی هدف دشمن از تحریم انتخابات را کاهش مشارکت، کم‌رنگ کردن حضور و ایجاد یاس و ناامیدی دانست و با اشاره به وظیفه سنگین مجریان برگزاری انتخابات، اجرای قانون، امانت‌داری، رعایت عدالت و بی‌طرفی را وظیفه اصلی ایشان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در حوزه ابهر و خرم‌دره خاطرنشان کرد: رای‌گیری در 10 درصد حوزه‌های کشور به صورت الکترونیکی است که حوزه انتخاباتی ابهر و خرم‌دره جزو این 10 درصد محسوب می‌شود.

وی افزود: این امر وظیفه ما را سنگین‌تر از قبل خواهد کرد و در این راه نیاز به آموزش در دو طیف مجریان و نیز عموم مردم است.

نوری‌پور با بیان اینکه آموزش در بحث مجریان تا روز رأی‌گیری به صورت مداوم اجرا می‌شود، گفت: باید به وسیله رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی برای عموم مردم آموزش‌های لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در جهان رخ داده است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به استعمارگری‌های دشمنان انقلاب خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب منابع و ثروت‌های کشور را دشمنان غارت می‌کردند که انقلاب اسلامی ایران کشور را از تحت سلطه استعمار خارج کرد.

وی افزود: سربلندی‌ ایران به برکت حکومت ولایی است و امروز ایران حرف اول را در منطقه می‌زند.

نوری‌پور با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همبستگی همه مردم بیان داشت: باید تلاش شود تا با حفظ وحدت و اتحاد اسلامی توطئه‌های دشمنان اسلام نقش بر آب شده و پایه‌های اقتدار و عظمت نظام اسلامی در جهان بیش از پیش مستحکم شود.

وی در پایان خواهان همکاری 100 درصدی دستگاه‌ها با فرمانداری و همچنین در اختیار گذاشته شدن امکانات دولتی و نیروی انسانی برای ستاد انتخاب شد و اظهار داشت: هیچ مسئولی حق ندارد بر له یا علیه کاندیدایی از امکانات دولت استفاده کند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول