اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/113

رهی: جنگ سایبری دشمن در انتخابات جدی گرفته نشود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تاکید کرد: جنگ سایبری دشمنان اسلام و انقلاب در جریان برگزاری انتخابات مجلس نهم جدی گرفته نشود.

رهی: جنگ سایبری دشمن در انتخابات جدی گرفته نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان عباس رهی در نشستی که با حضور مدیران اجرایی استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: اختلال در اداره جامعه و سلب اعتماد مردم از نظام اسلامی از مهم‏ترین برنامه‏های دنیای استکبار در رویارویی با ایران در برهه کنونی است.

رهی تاکید کرد: دشمن می‏کوشد تا وقتی که در مملکت یBس و ناامیدی ایجاد شد، سیاه‏نمایی‏ها اوج گرفت و کشور بدون پایه و اساس در اذهان جلوه داده شد، اهداف استعماری خود را علنی و اجرایی کند.

وی اظهار داشت: آنها می‏کوشند تا ابتدا کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در منظر عموم مردم بی‏اساس و بدون پشتوانه نشان دهند و سپس آنها را با این ترفند ناامید و دلسرد کنند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند.

استاندار سمنان ادامه داد: در چنینی حالی به طور یقین دشمن به حمله نظامی روی خواهد آورد و جنگ را آغاز می‏کند چرا که می‏داند دیگر مردم از حکومت دفاع نمی‏کنند.

رهی بیان کرد: آنها ابتدا جنگ نرم را در پیش می‏گیرند و فعالیت‏هایشان را در این زمینه ترویج می‏دهند و سپس در حوزه جنگ سخت به فعالیت‏های مدنظر خود می‏پردازند.

وی افزود: دشمن همواره به صورت چند بعدی و از راه‏های مختلف وارد جنگ با کشورهای دیگر می‏شود و سعی دارد تا از جهات مختلفی حمله خود را آغاز کند و از این راه‏ها می‏تواند با توجه به زمان‏های متفاوت، سیاست، دین، مذهب، اقتصاد، فرهنگ و ... باشد.

استاندار سمنان گفت: غربی‏ها همواره برای مغلوب کردن کشورهایی که می‏خواهند به آنها حمله کنند و اهداف خویش را در میان ملت‏های آنها به منصه ظهور برسانند، جنگ سایبری به راه می‏اندازند و می‏کوشند تا اختلافات قومی و قبیله‏ای را در کشورها بیشتر کنند.

رهی تأکید کرد: آنها ابتدا جنگ داخلی به راه می‏اندازند و سپس از بیرون آن کشور حمله را آغاز می‏کنند و این است که ما اعتقاد داریم آنها به طور یقین کار شیطان را انجام می‏دهند.

وی اظهار داشت: این شیطان‏های بزرگ و کوچک در برهه کنونی هر کاری انجام می‏دهند تا ایران اسلامی را از بین ببرند.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در قله ایستاده و به نعمت‏های بزرگی دست یافته است و در برهه کنونی نباید دستمان را از دست خدا جدا کنیم و متزلزل شویم.

رهی بیان کرد: همه این مقاومت‏ها و استقامت‏ها در وجود نازنین امام معصوم، حضرت ولی‌عصر (عج) و سپس در ولایت فقیه که جانشین بر حق حضرت موعود است تجلی می‏کند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول