اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/114

علاءالدینی: انتخابات نشانه اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند حضور حداکثری مردم در انتخابات همه ادوار را نشانه‏ای از اقتدار نظام اسلامی خواند.

علاءالدینی: انتخابات نشانه اقتدار نظام اسلامی است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در انتخابات سه مقوله اصل انتخابات، انتخاب فرد اصلح و اثرات این وظیفه عبادی و سیاسی حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: نظام اسلامی با بسیج بدنه مدیریتی کشور و صرف هزینه‏های قابل توجه هرگز انتخابات را از جامعه حذف نمی‏کند که این امر خود نشانه‏ای و مصداقی از قدرت قلمداد می‏شود.

علاءالدینی شرکت در انتخابات را بر گزینش فرد اصلح مقدم خواند و افزود: در شرایط کنونی اصل حضور در پای صندوق آرا از انتخاب افراد اصلح مهم‏تر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: شرکت پررنگ در عرصه انتخابات اقتدار مضاعفی را به بدنه نظام اسلامی می‏بخشد و این حضور گسترده به سان کالبدی است که با خوراکی مقوی و داروهای مفید تقویت شده باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات در عین وظیفه مسئولیتی خطیر است گفت: حضور در انتخابات وظیفه است زیرا سرنوشت ملت با آن تعیین می‏شود؛ همچنین مسئولیت محسوب می‏شود چرا که تشکیل یک مجلس خوب موجبات برنامه‏ریزی، قانون‏گذاری، پیشرفت و عدالت را به دنبال دارد.

علاءالدینی ادامه داد: اما در مقابل تشکیل قوه مقننه‏ای ضعیف تبعات ناگواری مانند قوانین ضعیف، نظارت بی‏تأثیر و کندی چرخه پیشرفت و توسعه را به همراه دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند به شرکت‏کنندگان در انتخابات آتی توصیه کرد: انتخابات عرصه‏ای جهادگونه است، از این‌رو مردم شریف و ولایی ایران اسلامی باید پرشتاب، به موقع و با وضو وارد این گود عبادی و سیاسی شوند.

وی تصریح کرد: باید حماسه ظهور با استقرار در صفوف به‏ هم فشرده و با یاد و خاطره شهدای گلگون‏کفن همراه شود تا این مهم مورد مقبول خداوند واقع شود.

علاءالدینی پیرامون چگونگی انتخاب فرد اصلح از میان نامزدهای انتخاباتی خاطر نشان کرد: انتخاب فرد اصلح از دو درگاه قابل تحقق است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: سبک و سیاق نخست، انجام تحقیق درباره گذشته سیاسی، سوابق اجرایی و خط‏مشی فکری کاندیداهای انتخاباتی است.

وی اضافه کرد: مراجعه به خبره و مطلع بر امور روز جامعه و کسب اطلاعات از وی نیز می‏تواند راهی دیگر برای انتخاب فرد اصلح محسوب شود.

علاءالدینی ایمان و تخصص را دو اصل مهم برای یک نماینده اصلح دانست و افزود: صرف اقامه نماز اول وقت، نماز شب و عبادات واجب و مستحب برای تبدیل یک فرد به نماینده‏ای اصلح کافی نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: یک نماینده مجلس باید آگاه و مطلع بر اوضاع جامعه و جهان باشد.

وی افزود: انگیزه در حضور، رعایت انصاف در حین تبلیغات، دردمندی و دردشناسی، دوری از اعیان و اشراف، پای‏بندی به مبانی انقلاب و مرعوب دشمنان نبودن، جملگی از خصایص یک نماینده اصلح مجلس است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول