اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/113

قاسمی‌فرزاد: مسئولیت مجلس در ثبات داخلی بسیار مهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: مسئولیت مجلس شورای اسلامی در تعمیق آرامش و ثبات داخلی بسیار مهم است.

قاسمی‌فرزاد: مسئولیت مجلس در ثبات داخلی بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏رضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در اتاق کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد، به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

فرماندار شهرستان دماوند نیز با بیان اهمیت ماموریت مجلس شورای اسلامی در تبیین و ترسیم برنامه حرکت نظام به سمت تحقق ارزش‏ها و آرمان‏های متعالی نظام اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور از طریق تصویب قوانین و مقررات، بر ایجاد شور و شوق انتخابات در میان مردم تاکید کرد.

قاسمی‏فرزاد با مهم خواندن نقش مجلس شورای اسلامی در ارتقای جایگاه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز اقتدار روزافزون فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور در تحولات منطقه و جهان، بر اهمیت انتخاب نماینده‏ای اصلح از سوی مردم تاکید کرد.

وی مسئولیت مجلس شورای اسلامی را در تعمیق آرامش و ثبات داخلی و رشد اعتماد ملی و نشاط عمومی با اتکا، اعتقاد و التزام به رهنمودهای مقام عظمای ولایت بسیار با اهمیت دانست.

فرماندار شهرستان دماوند به بررسی و شناخت هر چه بیشتر مردم برای انتخابی از روی آگاهی و شناخت لازم تاکید کرد.

به گزارش فارس؛ در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ضمن تشکر از امام جمعه، فرماندار و نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس به منظور حضورشان در جلسه و همکاری با این واحد دانشگاهی، رئیس جدید واحد علوم و تحقیقات شعبه دماوند را به حاضران در جلسه معرفی کرد.

وی خواستار همکاری همه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان با رئیس جدید واحد علوم و تحقیقات شعبه دماوند شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول