اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/112

علاءالدینی: مجلس عصاره ملت باید دینی و اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: مجلسی که در بیانی زیبا "عصاره ملت" نامیده شده است، باید بر اساس موازین دینی و اسلامی باشد.

علاءالدینی: مجلس عصاره ملت باید دینی و اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند که با حضور فرماندار دماوند، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در اتاق کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد، به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن کشور و نظام شکوهمند اسلامی به روزهای برگزاری انتخابات مهم و حساس مجلس شورای اسلامی، از این انتخابات به عنوان گویاترین نماد مردم‏سالاری در ایران اسلامی یاد کرد.

علاءالدینی بیان کرد: شکل‏گیری مجلسی که رهبر کبیر انقلاب آن را عصاره ملت توصیف فرمودند، باید بر اساس موازین دینی و اسلامی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند گفت: همه باید به این موضوع مهم و سرنوشت‏ساز توجه جدی داشته باشیم و بر اجرای وظایف و مسئولیت‏های خود همت بگماریم.

علاءالدینی با اشاره به موقعیت حساس جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با نهضت عمیق و گسترده بیداری اسلامی در منطقه، به تسری آرمان‏های انقلاب به وجدان‏های بیدار و غیرتمند ملل آزادی‏خواه جهان اشاره کرد.

وی گفت: افزایش و تقویت هر چه بیشتر مبانی همدلی میان مردم و مسئولان و دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی، امری ضروری است.

امام جمعه دماوند با تاکید بر لزوم پایبندی مسئولان بر قانون و اتخاذ مواضع عادلانه و غیر جانب‏دارانه از کاندیداها گفت: ایجاد شرایط مناسب و برابر برای کاندیداها نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی است که رعایت آن از سوی مسئولان بسیار ضرورت دارد.

در این جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای اداره تبلیغات اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش، اداره اطلاعات، میراث فرهنگی، شورای اسلامی، ورزش و نماینده مطبوعات شهرستان و معاونان دانشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول