اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس در مشهد:

احزاب کارکرد خود را در مجلس نیز حفظ کنند

خبرگزاری فارس: نامزد انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت: احزاب باید کارکرد خود را در طول مجلس نیز داشته باشند.

احزاب کارکرد خود را در مجلس نیز حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین صاحبی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ مردم با سه کاندیدای مجلس شورای اسلامی در مسجد صنعتگران مشهد اظهار داشت: احزاب متأسفانه کارکرد حزبی خود را در طول عمر مجلس ندارند و تنها در زمان انتخابات به فعالیت می‌پردازند و این عیب همیشه بر احزاب وارد بوده است.

وی افزود: همچنین نبود برنامه مدون احزاب سبب سردی در فضای انتخابات شده و در زمان انتخابات باید هزینه زیادی برای آوردن مردم به صحنه صورت گیرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه آستان قدس نعمتی برای خراسانی‌هاست، تصریح کرد: انتظارات بیشتری در بحث‌های فرهنگی وجود دارد و آستان قدس رضوی باید بیشتر به این مقوله رسیدگی کند.

وی توضیح داد: وظیفه آستان قدس‌رضوی تنها ساخت و ساز اطراف حرم نیست بلکه باید به مشکلاتی که در چند کیلومتری حرم مطهر به لحاظ فقر فرهنگی وجود دارد با اصلاح زیر ساخت‌ها و همچنین برطرف کردن وضعیت املاک اوقافی از مهم‌ترین اولویت‌های آستان قدس رضوی محسوب می‌شود اقدام کند.

صاحبی در ارتباط با تخلف‌های اخیر بانکی در کشور متذکر شد: قطعاً چنین تخلفاتی به دلیل نبود نظارت صحیح بر اجرای قوانین است که من در این چنین مواقعی کوتاه نیامده و تا انتها ادامه می‌دهم.

وی اظهار داشت: هر روز در روزنامه‌ها اسامی، لیست‌ها و همایش‌هایی در پیشبرد اهداف جبهه‌های مختلف صورت می‌گیرد و این حق یک کاندیداست که برنامه‌های خود را زودتر اعلام کند.

این نامزد انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در ارتباط با هزینه‌ها هم تاکنون پنج میلیون هزینه شده و تا هشت میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی انتخاب بنده است، گفت: چون بسیاری از قوانین در بخش تولید نیاز به بازنگری دارد و مشکلات اساسی در تشکل‌های تولیدی واسطه‌ها هستند که سود سرشاری را کسب می‌کنند.

صاحبی تاکید کرد: همچنین در بحث صادرات نیز مشکلات عدیده‌ای در کشور وجود دارد که باید در این زمینه نیز چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول