اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در ایلام:

تحصیلکرده‌ها‌ باید سکاندار ‌باشند

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه ایلام گفت: تحصیلکرده‌های ایلام باید سکاندار استان باشند.

تحصیلکرده‌ها‌ باید سکاندار ‌باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام محسن عباسی در مسجد مهدیه ایلام اظهار داشت: یوسف پیغمبر فرمود مرا بر این خزانه حاکم کن که دارای دو ویژگی هستم، یک حافظ بیت‌المال هستم و دوم آگاه به اصول کار هستم.

وی ادامه داد: حضرت یوسف گندم را با خوشه انبار کرد اما طرف مقابل گندم پوست‌کنده انبار کرده بود که پس از دو سال گندم‌ها فاسد شدند چون راه درست و علم کار را نمی‌دانست. 

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام اضافه کرد: جوانان نخبه استان ایلام علم کار بلدند و از همه‌ مهمتر پاکدست و امین هستند.

عباسی تصریح کرد: اگر ناتوان در راس امور استان قرار گیرد مشکلات استمرار دارد، ناپلوئن از انگلیسی‌ها شکست خورد و فهمید که کار معاونش بوده است، معاون او جاسوس انگلیسی‌ها بود، ناپلوئن معاون را احضار کرد و گفت چه کردی که من از انگلیسی‌ها شکست خوردم.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گفت: معاون ناپلوئن در جواب گفت به خدا هیچ اطلاعاتی را در اختیار انگلیسی‌ها قرار ندادم و تنها نیروهای توانمند را شناسایی کردم و به آنان کار نداده و یا کار سبک به آنان دادم.

وی ادامه داد: در مقابل ناتوان‌ها را شناسایی کرده کار درشت به آنان داده و آنان را در مصدر امور قرار دادم.

وی افزود: حضرت علی (ع) می‌فرماید مهمترین مشکل و علت بیچارگی مردم "تقدیم اراذل و تاخیر افاضل" است.

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام اضافه کرد: حاکمیت ضوابط  و روابط مهمترین نیاز استان ایلام است که به آن بی‌توجهی شده است.

‌نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گفت: همه دنبال پارتی و یک آشنا می‌گردند، این عمل بسیار زشت است آقا اجازه دهید مردم احساس امنیت کنند تا کاری داشتند به اداره رجوع کنند و مطمئن باشند که کارشنان یقینا اگر در چارچوب ضوابط باشد انجام می‌شود. 

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام اضافه کرد: تبعیض زیبنده ما نیست، بخشنامه‌ای که می‌آید باید در مورد همه اعمال شود، استخدامی که می‌آید باید در مورد همه یکسان اعمال شود.

‌‌وی ادامه داد: نکته مهم بحث بیکاری و اشتغال در استان ایلام است که اگر این مهم در استان بر طرف شود یقین داشته باشید بحث بیکاری در استان قابل طرح نیست.

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام اضافه کرد: استان ایلام در مجموع 600 هزار نفر جمعیت دارد به اندازه جمعیت شهری در استان دیگر نیستیم، اما به اندازه 10 استان امکانات داریم و اگر شکوفا شوند ایلام آباد می‌شود.

عباسی تصریح کرد: جنگ احزاب و تشکلات سیاسی در استان و در کشور بسیار آزارم می‌دهد، آقایان از جان مملکت چه می‌خواهید، قرار است حزب پشتیبان و عامل پیشرفت مملکت باشد، حزب باید کادر با تخصص‌های مختلف تشکیل دهد.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گفت: اگر دولتی سر کار آمد اعلام کند که آقایان من در بخش‌های مختلف متخصص دارم.

وی ادامه داد: احزاب باید بر کار دولت نظارت کنند که دولت از راه خود خارج نشود هرگاه دولت به اشتباه رفت تذکر بدهند، نماینده هم باید کمک کند نه چاپلوس دولت باشد و نه شمشیر را از رو برای شکست دولت ببندد.

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام اضافه کرد: نماینده مجلس باید حکم پدر برای دولت داشته باشد، پدر اشتباهات فرزند را گوشزد می‌کند و او را هم دوست دارد اما مادر فقط دلسوزی می‌کند و دیگر تذکر نمی‌دهد.

عباسی تصریح کرد: احزاب بر سر موارد افتراق با هم نجنگند سلیقه‌ها متفاوت است، اصلاح طلب، اصولگرا، چپ و راست فقط نام هستند، اگر این احزاب در درون نظام باشند یعنی قانون اساسی نظام را به عنوان برگرفته از آیات قرآن قبول کنند و ولی فقیه زمان را چون امام زمان (عج) مطیع باشند هرگاه فرمود بس است، دیگر بس است.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام گفت: احزاب با هم مشاجره کنند باهم بحث کنند به جای باریک هم برسانند اما آقا گفت بس است، باید بس شود و این حکم آیه قرآن است.

وی ادامه داد: تلاش خواهم کرد حتی گروه‌ها و احزاب سیاسی درون نظام با هم نزدیک شوند تا سرمایه‌ای برای پیشرفت نظام شوند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول