اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتظار مردم بروجرد از نمایندگان مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:

نمایندگان ‌‌به محض نشستن روی صندلی مجلس وعده‌های خود را فراموش می‌کنند‌

خبرگزاری فارس: مردم بروجرد انتظار خود را از نمایندگان آینده بیان کردند و گفتند: نمایندگان ‌‌به محض نشستن روی صندلی مجلس وعده‌های خود را فراموش می‌کنند‌.

نمایندگان ‌‌به محض نشستن روی صندلی مجلس وعده‌های خود را فراموش می‌کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، لحظه به لحظه قطار تبلیغاتی به ایستگاه نزدیک می‌شود و شور تبلیغاتی سراسر لرستان را فرا گرفته است.

با گذشت چند روز از تبلیغات نمایندگان، مردم بروجرد انتظارات خود را از دو نماینده که به مجلس می‌روند چنین بیان کردند.

یک استاد دانشگاه در گفت‌وگو با فارس بروجرد گفت: کاندیداها باید وعده‌هایی را به مردم بدهند، که توان عملی کردن آنها را داشته باشند و مرتبط با حوزه کاری آنها باشد.

مریم طاهری افزود: با توجه به اینکه کار اصلی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تصویب قوانین است، پس باید پس از تصویب هر قانون نظارت بر آن بیشتر باشد.

در ادامه یک دانشجوی کارشناسی به فارس بروجرد گفت: نمایندگان در تبلیغات فراهم کردن زمینه اشتغال را مطرح می‌کنند، اما به محض نشستن روی صندلی مجلس وعده‌های داده شده را فراموش می‌کند.

مرضیه احمدی بیان کرد: در همین زمینه شخصاً به یکی از نمایندگان که تازه وارد مجلس شده بود، مراجعه کردم ولی با بی‌مهری مواجه شدم.

یک با‌زنشسته بروجردی گفت: نمایندگان از هزینه‌های سنگین و گزاف بپرهیزند که مردم دچار شبهه نشوند که این پول‌ها از کجا می‌آید.

غلام‌رضا روزبهانی با توجه به هزینه‌های زیاد برای تبلیغات گفت: هزینه‌هایی که برای تبلیغ صرف می‌شود، بهتر است که به موسسه خیریه داده شود، تا با این کار نمایندگان برای مردم الگو شوند.

در این گزارش یک کشاورز هم انتظار خود را چنین بیان کرد: کاشت محصولات کشاورزی در بروجرد بسیار خوب است، اما اگر سدهای آبی احداث شود، روند تولید محصولات کشاورزی بهتر می‌شود.

‌انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول