اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ابهر تاکید کرد

توجه ویژه به عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: فرمانده ابهر بر توجه ویژه به عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان تاکید کرد.

توجه ویژه به عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا اکبری کنعان عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر این شهرستان با تاکید بر لزوم ارسال لیست اماکن در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی به نیروی انتظامی اظهار داشت: در این زمینه باید اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان صورت گرفته و نسبت به عرضه مناسب سوخت در جایگاه‌ها توجه لازم شود، بر لزوم عدم ارائه مرخصی به زندانیان دارای جرم بالا تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر افزود: باید باجه‌های خود پرداز بانک‌ها در ایام نوروز به میزان کافی پول و اعتبار لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیر قانونی توسط برخی افراد در باغات شهرستان تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید از ساخت و سازهایی که در روزهای نخستین سال در باغ‌ها صورت می‌گیرد جلوگیری کرده و در زمینه چهارشنبه آخر سال نیز باید نیروهای امداد و نجات و نیز آتش‌نشانی آمادگی لازم را داشته باشند.

اکبری کنعان اضافه کرد: شهرداری نیز باید نسبت به جمع‌آوری لاستیک‌ها و نیز چوب‌های خشک از سطح شهر اقدام کند.

وی افزود: در این روزها باید دستگاه‌های اجرایی شهرستان خودروهای خود را در خیابان پارک نکرده و اتحادیه اصناف نیز به کسبه و صاحبان مغازه‌ها ابلاغ کند که از فروش مواد محترقه خودداری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ابهر در ادامه با بیان اینکه ایستگاه ایست و بازرسی در ایام نوروز در ورودی و خروجی اتوبان دایر است، گفت:‌ گشت‌های نیروی انتظامی در این روزها برای پیشگیری از سرقت نسبت به گذشته حضور پر رنگ‌تری خواهند داشت.

وی افزود: این امر در سال‌های گذشته باعث شد که کمترین سرقت را داشته باشیم و در این میان گروه‌های ما آمادگی لازم برای حفظ امنیت را دارند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول