اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی با پیگیری مسئولان

مشکل کمبود فشار آب در اراک برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهر اراک از اجرای 5/1 کیلومتر خط انتقال آب به منظور بهبود فشار آب در منطقه کوی سجادیه خبر داد.

مشکل کمبود فشار آب در اراک برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حشمت‌الله عباسی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های آبرسانی این شرکت اظهار کرد: با توجه به استقرار خطوط انتقال آب در مسیر اجرای پروژه زیر گذر میدان انقلاب، جا‌به‌جایی این خطوط در دستور کار شرکت قرار گرفت که این جابه‌جایی موجب کاهش فشار آب در منطقه کوی سجادیه شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در پی جابه‌جایی این خطوط برای شهروندان کوی سجادیه به وجود آمد، احداث 1.5 کیلومتر خط انتقال آب از مخزن سردشت در دستور کار قرار گرفت که هم‌اکنون بخشی از کارهای آن به انجام رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اراک ادامه داد: طرح تکمیلی اجرای زون‌بندی طرح جامع آب اراک(زون نهم فشاری) برای بهره‌مندی مناطق غربی و جنوب غربی شهر اراک از آب سد کمال صالح و مدیریت فشار آب در شبکه توزیع آب در تابستان سال جاری به بهره‌برداری رسیده و کوی سجادیه نیز در این زون فشاری واقع شده است.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود از اصلاح و توسعه 15 هزار و 530 مترمربع شبکه توزیع آب شهر اراک در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در نیمه نخست سال جاری 109 هزار و 439 انشعاب آب و 77 هزار و866 انشعاب فاضلاب در این شهرستان وجود داشت که هزار و 850 انشعاب آب و تعداد 788 انشعاب فاضلاب نیز در این مدت به مشترکان واگذار شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول