اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

اجرای مدیریت یکپارچه آب و فاضلاب در کلاردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: با ابلاغ وزارت نیرو مدیریت آب و فاضلاب در منطقه کلاردشت در بخش روستایی و شهری به آب و فاضلاب شهری واگذار شد.

اجرای مدیریت یکپارچه آب و فاضلاب در کلاردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس بیان داشت: این ابلاغ به منظور رفع مشکلات مربوط به وضعیت آب شرب منطقه کلاردشت بوده است.

وی همچنین گفت: با توجه به درپیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همه موظف هستیم تا برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای تلاش کنیم.

رضایی ادامه داد: روسای ادارات نباید در فعالیت‌های انتخاباتی حضور داشته و از اموال بیت‌المال استفاده کنند و این موضوع تخلف است و اگر مشاهده شود برخورد می‌شود.

این مسئول تصریح کرد:  در ایام دهه فجر تلاش شود اطلاع‌رسانی خوبی از فعالیت‌های توسعه‌ای هر اداره در طول انقلاب انجام شود تا مردم با دستاوردهای انقلاب و نظام بیشتر آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس خاطرنشان کرد: باید تلاش شود مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر نقش داشته و با محوریت مردم فعالیت‌ها انجام شود.

رضایی در ادامه همکاری ادارات در امور مربوط به اتباع بیگانه به ویژه افاغنه، کنترل بر قیمت در بازار، نظارت بر اماکن عمومی همچون سینما، دقت روسای دانشگاه‌ها در امور مربوط به دانشجویان، نصب گنجینه کتاب در ادارات برای استفاده ارباب رجوع، معرفی مسئولان کارگروه‌های تحول اجتماعی و همکاری با مکاتبات این کارگروه، پیگیری پروژه‌های عمرانی مثل گازرسانی کلاردشت، بیمارستان طالقانی، تونل کمربندی و پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به شهرستان، حضور گسترده در برنامه‌های دهه فجر، اجرای برنامه مهارت زندگی در راستای طرح تحول اجتماعی و آزادسازی نیروهای اداری، دقت در انتخاب پیمانکاران، برطرف‌کردن مشکل آب، برق و گاز پروژه 112 واحدی مسکن مهر تازه آباد که دو بلوک آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد را به مدیران تذکر داد.

وی تصریح کرد: مدیران کل بیمه خدمات درمانی و فنی و حرفه‌ای مدت یک‌ ماه فرصت دارند نسبت به مشخص کردن وضعیت سرپرستی اداره خود در حوزه شهرستان چالوس اقدام و تکلیف سرپرست فعلی را معین کنند.

رضایی همچنین با انتقاد از عملکرد روسای ادارات اوقاف و امور منابع آب نیز گفت: از این دو مدیر کل نیز درخواست دارم با توجه به فعالیت ضعیف این دو دستگاه و حضور نیافتن مستمر روسای این دو اداره در شهرستان چالوس برای پیگیری امور مربوط نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت اقدام و نسبت به استقلال این دو اداره در شهرستان چالوس اقدام کنند.

وی در پایان متذکر شد: این چهار اداره کل اگر تا مدت یک‌ ماه آینده اقدامی انجام ندهند از حضور روسای ادارات فوق در جلسه شورای اداری جلوگیری می‌شود.

این مسئول در پایان از حضور استاندار مازندران در نماز جمعه این هفته شهرستان چالوس خبر داد و اذعان داشت: دور دوم ملاقات چهره به چهره استاندار و مدیران کل مازندران جمعه این هفته 14 بهمن همزمان با برپایی نماز جمعه انجام می‌گیرد و روسای ادارات باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ن۱۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول