اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کوثر:

انتخابات پر‌شور بیانگر مقبولیت نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کوثر گفت: برگزاری انتخابات پرشور و پویا در ادوار مختلف سطح مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد.

انتخابات پر‌شور بیانگر مقبولیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزت‌الله محمودی بعد از ظهر امروز در جلسه تعاملی مجریان، بازرسان و ناظران انتخابات در این شهرستان اظهار داشت: امروز شاهد حضور با نشاط گروه‌های مختلف سیاسی درون نظام در قالب داوطلبان نمایندگی در انتخابات هستیم.

وی تصریح کرد: فضای باز سیاسی کشور این امکان را برای همه مردم ایجاد کرده که با توجه به معیارها و سلایق شخصی افراد مد‌نظر خود را انتخاب کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کوثر یادآور شد: انتخابات در کشور ما به معنای واقعی کلمه حاکمیت مردم بر سرنوشت خود را محقق می‌کند.

محمودی از مردم خواست کاندیدا‌های اصلح و قوی را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان کوثر نیز در این جلسه اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات چشم دشمنان را کور می‌کند.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف ملی و دینی است و مردم و کاندیدا‌ها باید اصول تقوا را در جریان برگزاری انتخابات رعایت کنند.

وی بیان داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی باید به افراد سالم، صالح، امین، درستکار، کار‌بلد و دارای سوابق کاری درخشان رای دهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول