اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

انتخابات نهم زیر ذره‏بین دوست و دشمن است

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی زیر ذره‏بین دوست و دشمن قرار دارد.

انتخابات نهم زیر ذره‏بین دوست و دشمن است

غلام‏عباس کیانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: میزان شرکت مردم در هر انتخابات نشانه‏ای از میزان دلبستگی مردم به حاکمیت است.

وی ادامه داد: در بیان دیگر مشروعیت و مقبولیت هر نظامی میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات مورد سنجش قرار می‏گیرد.

کیانی با اشاره به شرایط کنونی ایران و جهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نظام سلطه که مخالف نظام اسلامی و کشور ایران محسوب می‏شود، قصد نابودی این امت بزرگ را در سر می‏پروراند.

کاندیدای اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه ادامه داد: در ماه‏های اخیر استکبار سلطه‏گر حتی از قصد خود برای حمله نظامی به مرزهای کشور نیز سخن به میان آورده است.

وی اضافه کرد: اما آنچه موجبات تداوم و تثبیت نظام اسلامی از سویی و جلوگیری از دخالت‏های دشمنان در کشور را از سویی دیگر فراهم می‏سازد، بحث مقبولیت نظام در میان مردم است.

کیانی افزود: از این‌رو تا زمانی که حمایت و پشتوانه مردم از نظام اسلامی وجود دارد این یادگار خون شهدا از جمیع بلایا مصون می‏ماند.

کاندیدای اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه با اشاره به حماسه‏های حضور سال‏های اخیر مردم ایران اسلامی یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی برای ترسیم نقشه حرکت و همچنین نهضت بیداری اسلامی منطقه برای الگوگیری از ایران اسلامی در ادامه مبارزه، حماسه‏های حضوری نظیر 9 دی، 22 بهمن و انتخابات آتی را زیر ذره‏بین خود قرار می‏دهند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در این عرصه‏های حساس و تعیین‏کننده مانع بزرگی در مقابل تحرکات مستقیم نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی شمرده می‏شود.

کیانی اضافه کرد: میزان مشارکت مردم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به دقت رصد می‏شود؛ در نتیجه حضور گسترده و حداکثری مردم در این پهنه سیاسی ـ عبادی علاوه بر حصول انتخابی معقول و ارتقادهنده کیفیت بدنه مدیریتی کشور، اسباب مقبولیت بیش از پیش نظام اسلامی را نیز فراهم می‏آورد.

کاندیدای اصولگرا و عضو شورای مرکزی حزب جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه افزود: در صورت بروز چنین شرایطی، دشمنان از خیال باطل ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت مأیوس شده و یاوه‏گویی‏های خود را تمام می‏کنند.

وی با اشاره به تلاش‏های دشمنان پیش از انتخابات ایران خاطر نشان کرد: اهمیت ویژه ایران اسلامی و تاثیرگذاری این امت بر منطقه و جهان باعث می‏شود تا شبکه‏های تبلیغات و رسانه‏ای وابسته به دستگاه استکبار از ماه‏ها پیش از آغاز انتخابات به تدوین و اجرای برنامه‏هایی در راستای القای فضای یأس و ناامیدی برای کاهش رنگ و بوی حضور حماسی مردم بپردازند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول