اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس تصریح کرد

اتحاد اقوام ایرانی با محوریت انتخابات

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار است و تمام اقوام و ادیان در آن مشارکت می‌کنند.

اتحاد اقوام ایرانی با محوریت انتخابات

حجت‌‌الاسلام محمد موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو مانند سایر انتخابات‌های کشور به همت اقشار مختلف جامعه برپا می‌شود به طوری که این موضوع به روشنی در سطح جامعه و بین شهروندان شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در همه سطوح و رویدادهای مختلف اعم از داخلی و خارجی کنار مسئولان هستند به طوری که برپایی انتخابات باشکوه و با دامنه وسیع در سراسر کشور اعم از مناطق شهری و روستایی نشان‌دهنده همراهی ملت با مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در 12 اسفند ماه این همراهی و همدلی بیش از بیش به اثبات می‌رسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تبعیت از ولی فقیه مهم‌ترین ویژگی یک کاندید اصلح است خاطرنشان کرد: تعهد، تخصص، کارآمدی و توانمندی از جمله مولفه‌هایی است که اقشار مختلف مردم باید هنگام رای دادن به این ویژگی‌ها توجه کافی داشته باشند اما ولایتمداری و اطاعت از رهبری بیش از سایر مسائل باید مورد توجه قرار گیرد تا افرادی که به نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند در همه تصمیم‌گیری‌ها نظر و رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید در حدود اختیارات و مسئولیت‌هایشان نسبت به برنامه‌ریزی مبادرت کنند ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام تبلیغات برای کاندیداها قرار گرفته‌ایم کاندیداها به انحای مختلف برای جلب نظر اقشار مختلف جامعه تلاش می‌کنند ولی این انتظار از آنها وجود دارد یک چهره واقعی از خود و چشم‌اندازی حقیقی از برنامه‌های خود در اذهان عمومی ترسیم کنند تا رای‌دهندگان در انتخاب افراد اصلح موفق شوند.

امام جمعه سلماس کشور را متعلق به اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: قومیت‌های مختلف مردم اعم از آذری، فارس با ادیان مختلف مسلمان، مسیحی و ... از امکانات موجود در میهن اسلامی نهایت استفاده را می‌برند بر این اساس همه آنها برای حضور یافتن پای صندوق‌های رای احساس مسئولیت می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول