اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 211

رضایی: همکاری 2500 نفر برای برگزاری انتخابات در چالوس

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: 2 هزار و 500 نفر چالوسی در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همکاری می‌کنند.

رضایی: همکاری 2500 نفر برای برگزاری انتخابات در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در سال 1390 رخداد بزرگ سیاسی به نام نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است این شهرستان آمادگی لازم را برای باشکوه برگزار کردن این رویداد بزرگ را دارد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسات مستمر و منظم با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شاهد آمادگی و هماهنگی بیشتر برای برگزاری انتخابات در روز 12 اسفند در این شهرستان هستیم.

فرماندار چالوس بیان داشت: تمهیدات لازم برابر ماده 11 قانون انتخابات که همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به تامین رایانه و نیروهای انسانی مورد نیاز در امر برگزاری انتخابات هستند در این شهرستان اندیشیده شده است.

نماینده عالی دولت در چالوس بیان داشت: همه باید تلاش کنیم تا فضای لازم را برای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم.

رضایی تاکید کرد: اطمینان دارم ملت بزرگ ایران به پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز 12 اسفند در تعیین سرنوشت خود حضوری گسترده می‌یابد.

وی ادامه داد: در صورت  برگزاری رایانه‌ای انتخابات این آمادگی در شهرستان چالوس نیز وجود دارد و مقدمات این کار انجام شده است.

این مسئول ابراز داشت: اعضای ستاد نظارت خوبی را بر روند فعالیت‌های انتخاباتی داشتند و تا جایی نیاز به تذکر بود به ستادهای تبلیغاتی مورد نظر تذکر داده شد.

رضایی در پایان متذکر شد: شهرستان چالوس که به فرموده رهبر معظم انقلاب قدمگاه 21هزار شهید گیلان و مازندران است روز 12 اسفند با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ این شهرستان رقم می‌زند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول