اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

رقابت کاندیدا در نهبندان برای تجمع حامیان در ستادهای انتخاباتی

خبرگزاری فارس: چهارمین روز از تبلیغات رسمی انتخاباتی نامزدهای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در نهبندان با حاشیه‌های جالبی همراه بود که مهم‌ترین آن رقابت کاندیدا در تجمع حامیانشان در ستادهای انتخاباتی بود.

رقابت کاندیدا در نهبندان برای تجمع حامیان در ستادهای انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، این روزها همه جا صحبت از انتخابات و کاندیداها، تبلیغات آنها، مجلس و نماینده آینده است و به تبع آن در شهرستان نهبندان هم همین جو و فضا حاکم بوده و است.

* امروز وقتی مسئولان ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نهبندان باخبر شدند که فرماندار، امام جمعه و هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان می‌خواهند از ستادهای سطح شهر نهبندان بازدید کنند تمام مسئولان ستادهای تبلغاتی به تکاپو بوده و سعی داشتند تا حامیان و طرفداران خویش را در محل ستاد گرد هم جمع کنند.

* حضور و تجمع حامیان جبهه متحد اصولگرایان در محل ستاد تبلیغات انتخاباتی سید صادق نیرومند در شهر نهبندان در زمان بازدید فرماندار، امام جمعه و هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان در جای خودش جالب توجه و پرشور بود.

* همچنین تجمع و حضور حامیان و طرفداران مراد هاشمی و نظر افضلی در محل ستادهای تبلیغاتیشان در هنگام بازدید مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات شهرستان خوب و پرشور به نظر می‌رسید.

* همچنین شنیده شده است که بیشتر کاندیداهای نهبندان امروز را در روستاها از جمله چاهداشی، چهارفرسخ، خوانشرف، چاهدراز، دهک و روستاهای بزرگ و پر جمعیت بخش شوسف نهبندان بودند و در آنجا به سخنرانی و تبلیغ پرداختند.

* از تبلیغات گسترده و وسیع کاندیداهای شهرستان این نکته به گوش می‌رسد که بسیاری نامزدهای نهبندان برای موفقیت بیشتر، تلاش تبلیغاتی خود را بیشتر به سمت روستاها معطوف کردند و برنامه‌های بیشتری را در سطح روستاها اجرا می‌کنند که نام کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان‌های نهبندان و سربیشه را می‌توان در این زمینه قرار داد.

* مشاهدات عینی خبرنگار فارس شهرستان از روند تبلیغ و پخش پوسترها و کاغذهای تبلیغاتی کاندیداها در نهبندان این طور حکایت می‌کند که کف خیابان اصلی شهر نهبندان که همان خیابان شهدا است طی این دو روز از تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شهرستان بیشتر از سایر خیابان‌ها، میلان‌ها و کوچه‌های شهر پر از عکس‌ها، پوسترها و کاغذهای تبلیغاتی شده است.

* جلسات پرسش و پاسخ نامزدهای انتخاباتی با مردم در محل حسینیه سید الشهدا (ع) نهبندان به طور روزانه و طبق ساعات از قبل اعلام شده برگزار می‌شود.

* شایعاتی در بین برخی ازمردم نهبندان پیچیده بود که عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان از نامزد خاصی در جلسات خویش با اقوام و دوستانش نام برده و حمایت کرده است که این مطلب را امام جمعه نهبندان در تریبون نماز جمعه و در جمع نمازگزاران شهرستان تکذیب و رد کرد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول