اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

امام جمعه فردوس: ولایت‌پذیری شاخصه اصلی نامزد اصلح است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: ولایت‌پذیری شاخصه اصلی یک نامزد اصلح در انتخابات است.

امام جمعه فردوس: ولایت‌پذیری شاخصه اصلی نامزد اصلح است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجدالدین حسینی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان فردوس اظهار داشت: شاخصه ولایت‌پذیری در انتخاب یک نامزد اصلح از امتیاز بالایی برخوردار است.

وی افزود: در انتخاب یک نامزد اصلح باید علاوه بر قوا و پاکی نامزد به ولایت‌پذیری نیز توجه کرد چرا که نماینده مجلس علاوه بر اینکه باید انسانی کارآمد و آگاه به شرایط زمان و مکان و دارای دانش کافی برای نظر دادن در رابطه با طرح‌ها باشد باید بتواند در مواقع ضروری از ولایت نیز دفاع کند.

حسینی تصریح کرد: در قطع فروش نفت به انگلیس و فرانسه کشور ایران اقدامی پیش‌دستانه داشت و برای صادرات نفت به کشورهای اروپایی سه شرط را اعلام کرد.

امام جمعه فردوس خرید نفت از ایران در چارچوب قراردادهای بلندمدت، تضمین وصول پول نفت خریداری شده به ایران و همچنین منتفی کردن موضوع احتمال لغو یک طرفه قراردادها را سه شرط ایران برای فروش نفت به اروپا عنوان کرد.

وی یادآور شد: غربی‌ها قصد داشتند که تحریم نفتی ایران را برای مردم به یک شوک تبدیل کنند ولی ابتکار جدید ایران برای فروش نفت به اروپا سبب شد که پروژه آنها از بین برود و حتی اگر تحریم‌ها در ماه ژوئن هم اعمال شود قادر به وارد کردن شوک به محیط سیاست داخلی ایران نباشند.

حسینی در رابطه با تربیت دینی و روش جذب کودکان و نوجوانان به نماز گفت: اگر کودک و نوجوان از انسان‌های صالح و متدین الگوبرداری کنند جذب نماز و مسجد نیز می‌شوند.

امام جمعه فردوس افزود: الگوبرداری کودکان و نوجوانان از انسان‌های ناشایست سبب می‌شود که آنها از نماز و سنبل‌های دینی گریزان شوند.

وی والدین را الگوی هر انسان در دوران کودکی دانست و تصریح کرد: انتخاب دوست مناسب در سنین نوجوانی نیز تاثیر بسزایی در تربیت دینی نوجوانان دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول