اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مناظره انتخاباتی فارس/ 210

شجاعی: در مرکز مازندران کاری پیش نمی‌رود/ یوسف‌نژاد: هزینه تبلیغات بیشتر از دوره قبل است

خبرگزاری فارس: یوسف‌نژاد و شجاعی، نمایندگان مرکز استان مازندران در مجلس در مناظره انتخاباتی از عدم پیشرفت مرکز استان و هزینه‌های بالای تبلیغاتی گفتند.

شجاعی: در مرکز مازندران کاری پیش نمی‌رود/ یوسف‌نژاد: هزینه تبلیغات بیشتر از دوره قبل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اصغر یوسف‌نژاد و سید رمضان شجاعی امروز نمایندگان مرکز استان در مجلس در مناظره انتخاباتی در دفتر فارس حضور یافتند.

سئوال فارس: نقش نمایندگان ساری در توسعه مرکز استان چه بوده و چرا ساری به آن حد ازتوسعه دست نیافته است.

علی اصغر یوسف‌نژاد در پاسخ به این سئوال ابراز داشت: درباره شهر ساری هر اقدامی که لازم بود انجام دادیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای شورای سوم رابطه بیشتری با این شورا داشتیم و به جلسات این شورا دعوت شده و به تبادل نظر می‌پرداختیم، تصریح کرد: از یک سال گذشته رابطه کمتری با این نهاد داریم.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه خودمان را در کنار مسئولان شهرداری، شورا و مسئولان شهری می‌بینیم، بیان داشت: با فرمانداران و استانداران همکاری صمیمانه‌ای داشتیم و در قبال این انجام وظیفه احساس تکلیف داریم و منتی هم بر هیچ دستگاهی نیست چرا که وظیفه ما بوده است.

* نماینده باید صدای مردم باشد

یوسف‌نژاد در پاسخ به این سئوال با بیان اینکه وظیفه نماینده این است که صدای مردم باشد، گفت: نماینده به عنوان یک حلقه از یک زنجیره فعالیتی در کنار سایر مسئولان استان است که با هم یک موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نماینده در کنار مسئولان، پیگیر مطالبات مردم است، ادامه داد: مهم‌ترین نقش نماینده این است که اگر مسئولان استانی برای توسعه استان یا شهرستان سندی تعریف کرده‌اند چنانچه در هنگام اجرای این سند مشکلاتی بروز کرد، نماینده به کمک مسئؤلان بشتابد.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه نماینده باید نسبت به موضوع‌‌های اساسی شهرستان حساس بوده و پیگیری کند، بیان داشت: این پیگیری نباید باعث شود تا نقاط ضعف مدیران دستگاه‌های اجرای در پشت این نمایندگان پنهان شود.

* ساری به دلیل بی‌تدبیری‌ها، دچار گرفتاری شده است

سید رمضان شجاعی کیاسری در پاسخ به این سئوال فارس، تصریح کرد: شورا و شهرداری بر اساس قانون وظیفه پیشرفت امور شهری را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه نمایندگان هم دغدغه‌هایی در حوزه مسائل شهری دارند، ادامه داد: نمایندگان نمی‌توانند از مشکلات مردم گذر کنند.

شجاعی خاطرنشان کرد: به دلیل تصمیم‌گیری‌های غلط و بی‌تدبیری‌ها، دچار بخشی از گرفتاری‌ها شده است.

* اعتبار می‌گیریم، اما در استان کار پیش نمی‌رود

وی ادامه داد: برای نمونه پل ذغال چال که به مرکز ترافیک استان تبدیل شده و از مصوبات سفر هم بوده که وزارت نفت احداث کند، اما وزارت نفت عنوان کرد نمی‌تواند در پروژه‌های غیرنفتی فعالیت کند که این موضوع را برطرف کردیم و اعتبارات هم ابلاغ شد؛ اما در استان کار پیش نمی‌رود.

شجاعی اضافه کرد‌: ضعف بعضی مدیران اجرایی در استان باعث شده که ساری نتواند پیشرفت کند.

وی با اشاره به اینکه با احداث پل میدان ولی عصر(عج) این ترافیک به سه راه جویبار منتقل شده است، بیان داشت: مردم تاوان این بی‌عرضگی برخی مسئولان را می‌پردازند.

شجاعی با بیان اینکه در احداث کمربندی از سه راه جویبار به سمت گارد جنگل استاندار، شهردار و شورای وقت تعهد کرده‌اند که آزادسازی را انجام دهند و وزارت راه جاده را بسازد، گفت: هزینه آزادسازی مسیر 25 میلیارد تومان و هزینه ساخت مسیر دو میلیارد تومان است و این در حالی است که درآمد شهرداری 30 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه یوسف‌نژاد فرد مؤثری در مجلس است و من هم از ظرفیت‌هایی برخوردارم، بیان داشت: وقتی مسئولان نمی‌خواهند از این ظرفیت استفاده کنند نماینده باید چه بکند.

شجاعی یادآور شد: شاید نگاه سیاسی که پشت صحنه شورای شهر و کاندیداتوری برخی از آنها بود باعث شد که از این ظرفیت استفاده نکنند تا کارها به نام نماینده تمام نشود.

سئوال فارس: هزینه‌های انتخاباتی را از کجا تامین می‌کنید.

* چهار ستاد انتخاباتی‌ام به خاطر نداشتن پول تعطیل شد

شجاعی در پاسخ به این سئؤال گفت: چهار ستاد انتخاباتی‌ام به خاطر نداشتن پول تعطیل شده است.

وی ادامه داد: این سئؤال را باید از کسانی بپرسید که هزینه‌های هنگفت انتخاباتی دارند چراکه من با هزینه‌های هنگفت موافق نیستم.

شجاعی با اشاره به اینکه در طول زمان کاری دوستانی داریم که بخواهند به ما کمک کنند، ادامه داد: امام افرادی هستند که هیچ ارتباطاتی نداشتند و اکنون هزینه‌های میلیونی می‌کنند و باید پرسید از کجا تامین می‌کنند.

وی گفت: ‌هزینه‌های این دوره از هزینه‌های دوره قبلی‌ام بیشتر است.

* درباره تخلفات تبلیغاتی باید نظارت بیشتری شود

یوسف‌نژاد در پاسخ به این سئؤال ادامه داد: هزینه‌ها را مردم پرداخت می‌کنند و با هزینه هنگفت انتخاباتی موافق نیستم.

این مسئول با بیان اینکه مردم نسبت به کسانی که هزینه‌های هنگفت انتخاباتی دارند نظر سویی خواهند داشت، تصریح کرد: قانون تبلیغات اصلاح شده، اما درباره تخلفات تبلیغاتی باید نظارت بیشتری شود.

یوسف‌نژاد اذعان داشت: با توجه به گرانی کاغذ و تورم و مسائل اینچنینی، هزینه‌های این دوره از تبلیغات انتخاباتی بیشتر است.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول