اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 209

محمدی: انتخاب‌کنندگان برای خانه ملت شایسته‌سالاری را لحاظ کنند

خبرگزاری فارس: شایسته‌سالاری با محور قانون‌مداری انتظار از انتخاب‌کنندگان در انتخابات است تا نمایندگانی شایسته راهی خانه ملت شوند.

محمدی: انتخاب‌کنندگان برای خانه ملت شایسته‌سالاری را لحاظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، این روزها و شب‌ها به هر کجا که بروی صحبت از انتخابات و نامزدهای انتخاباتی است اما آنچه بیش از همه مورد توجه مردم قرار گرفته است انتخاباتی سالم و قانونمند در راستای فرمایشات رهبری است.

در این دوره، فضای سیاسی جامعه آماده برگزاری مناسب انتخابات است و هزاران نفر از مردم به هزاران دلیل مختلف در میادین و خیابان‌های شهر مواضع نامزدها را تحلیل، حمایت یا رد می‌کنند و در این راستا باید مراقب باشیم و بدانیم که دشمن همیشه شاخص انتخابات را مدنظر قرار داده و از آن برای فشار بر نظام اسلامی استفاده می‌کند، باید سعی کنیم با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کنیم.

آحاد مردم ما نیز در این دوره از انتخابات نیز، حضور حماسی و ماندگار دارند که برای این هدف باید زمینه‌های لازم توسط مسئولان امر فراهم شود.

* پرهیز از هرج و مرج

امام جمعه نکا در این باره به خبرنگار فارس در نکا گفت: قانون‌مداری در انتخابات و در این آزمون لازمه حرکت در مسیر قانون‌گذاری است و کسی که در مسیر خانه دولت قرار گرفته است نباید از هم‌اکنون قوانین را نقض کند.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم و همه‌جانبه از جمله تاکیدات رهبری است که کاندیداها باید با تبعیت از ولایت فقیه در اجرای مناسب و قانون‌مند انتخابات اقدام کنند و از هرج و مرج بپرهیزند.

* برای رسیدن به قوه مقننه نباید قانون‌شکنی کنیم

فرماندار نکا نیز ادامه داد: برای رسیدن به قوه مقننه نباید قانون‌شکنی کنیم و همه برنامه‌های انتخاباتی باید براساس حسن خلق و اخلاق حسنه انتخاباتی باشد.

رضا آزادی‌کناری بیان کرد: در 12 اسفند ملت ایران با حضور گسترده و دشمن‌شکن، بار دیگر مشت محکمی بر دهان مخالفان این نظام خواهند کوبید.

وی یادآور شد: انتخابات یک حرکت مردمی است و از این جهت نیز نامزدها از جنس مردم هستند و همچنین هواداران، مجریان و دست‌اندرکاران نیز از بطن همین مردم برای شرکت در این انتخابات برخاسته‌اند و نباید با قانون‌شکنی و بی‌حرمتی، جامعه را دچار تشویش کنیم.

* نیازمند بصیرت هستیم

محمدرضا زارعی یکی از شهروندان و دانشجویان نکایی در این راستا به خبرنگار فارس در نکا گفت: همه ما در انتخابات، نیازمند بصیرت هستیم و در این راستا علاوه بر فرمایشات رهبری، باید با مطالعه در افتار و اعمال کاندیداها این انتخاب ایجاد شود.

وی افزود: نماینده‌ای که در طول تبلیغات با قانون‌شکنی و اخلاق نادرست انتخاباتی، مانع رسیدن رقیب به مجلس می‌شود نمی‌تواند مورد اعتماد باشد.

زارعی ادامه داد: انتخابات نقطه اوج همگرایی و پیوند مردم با نظام است و نماینده مجلس نقطه اتصال بین مردم، نظام و دولت است و می‌تواند در بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه تاثیرگذار باشد و باید در این راستا با قانونمند برگزار کردن انتخابات مردم را در انتخاب اصلح کمک کند.

* شایسته‌سالاری با محور قانون‌مداری

محمد کاظم محمدی نیز که از خانواده دانشگاهیان مازندران است، شایسته‌سالاری بر محور قانون‌مداری را لازمه یک انتخابات سالم عنوان کرد و افزود: این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و به همین جهت نیز باید با دقت و تیزبینی خاصی وارد شویم و با تحلیل امور، در براندازی ترفندهای دشمنان تلاش کنیم.

این استاد دانشگاه بیان کرد: هر یک رای ما در این دوره از انتخابات تیری بر قلب دشمنان است و آنان را از ادامه راه و ادامه برنامه‌ها بازمی‌دارد و به نوعی رای ما نقش بازدارنده دشمنان را ایفا می‌کند.

* شرکت می‌کنم چون رهبری دستور داده است

رضاعلی چاله پل نیز پیرمرد 60 ساله‌ای است که درباره حضور در انتخابات می‌گوید: شرکت می‌کنم چون رهبر دستور داده و باید با این انتخابات جامعه را نجات دهیم.

وقتی از او درباره نجات جامعه می‌پرسم می‌گوید: دشمنان چشم طمع به این مملکت دارند و شماها به یاد ندارید می‌خواهند مثل گذشته این کشور را به دست ایادی کفر بدهند و بی‌بندوباری و تاراج ایجاد کنند و باید با حضور در این انتخابات، دشمنان را ناامید کنیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول