اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمایت طلاب و روحانیون تنگستان از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان

خبرگزاری فارس: طلاب و روحانیون شهرستان تنگستان در حمایت از غلامحسین پولادی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان دشتی و تنگستان بیانیه‌ای صادر کردند.

حمایت طلاب و روحانیون تنگستان از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این بیانیه که در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در دشتی قرار گرفته است آمده است: اگر روحانیت در قبال حکومت بی‌اعتنا باشد هم خودش ضایع می‌شود و هم حکومت اسلامی تضعیف خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: مردم دلاورخیز تنگستان، همانطور که مستحضرید ملت ایران در آستانه یک آزمون بزرگ دیگر یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، مجلس که به  تعبیر رهبر معظم انقلاب نمایندگانش عصاره ملتند، در آستانه آغاز نهمین دوره خود است.

این بیانیه می‌افزاید: حضور مردم در انتخابات پیش رو علاوه بر تاکید چند باره بر مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران تکاپوی دشمن را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می‌گذارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما روحانیون شهرستان تنگستان با لبیک به فرمایش امام عزیز که فرموده‌اند" اگر خدای نخواسته بر اسلام یا کشور اسلامی از ناحیه دخالت در سرنوشت جامعه لطمه‌ای وارد شود یک یک تمام ملت در پیشگاه خدای توانا مسئول هستید" وظیفه شرعی و عقل خود می‌دانیم که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه آمده و با اعلام حمایت قاطع از کاندیدای اصولگرای دشتی و تنگستان حاج غلامحسین پولادی تکلیف شرعی خود را با امضاء این بیانیه اعلام بداریم و با معرفی این چهره اصولگرا، ولایتمدار و متعهد به پاسداری از ارزش‌های انقلاب و خون شهداء شاهد مجلسی با نمایندگانی شجاع، ولایتمدار و متعهد به ارزش‌های انقلابی و الهی باشیم.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول