اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تأیید محتوای سپاه استان سمنان خبر داد

سالم‏سازی مجاری تغذیه فکری با فعالیت نیروهای بسیجی

خبرگزاری فارس: مسئول تأیید محتوای سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان از سالم‏سازی مجاری تغذیه فکری با فعالیت نیروهای بسیجی در این استان خبر داد.

سالم‏سازی مجاری تغذیه فکری با فعالیت نیروهای بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شنبه شب کارگاه آموزشی و همایش توجیهی تأیید محتوا با حضور مسئولان تأیید محتوا و عوامل اجرایی رده‏های تابعه سپاه استان، مسئولان معاونت‏ها و مسئولان بسیج اقشار سپاه استان، ستاد سپاه استانی و ... در مرکز آموزش تربیت عقیدتی سیاسی سپاه قائم برگزار شد.

مسئول تأیید محتوای سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را توانمندسازی مدیران نسبت به امور تأیید محتوا، ارتقای سطح علمی در عرصه تأیید محتوای محصولات فرهنگی، صدور مجوز برای تولیدات فرهنگی، نظارت بر عملیات و خدمات فرهنگی و آشنایی مدیران با روش‏ها و شیوه‏های اجرایی نظارتی در فضای سایبری عنوان کرد.

علی پاک‏ن‍ژاد افزود: رسالت مرکز تأیید محتوا، سالم‏سازی مجاری تغذیه فکری کارکنان سپاه، خانواده‏های آنها و نیروهای بسیجی است.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی به جهت به ‏روز رسانی اطلاعات و دانستنی‏های مورد ابتلاء در عرصه‏های فرهنگی و ارتقای سطح اطلاعات مدیران و کارشناسان در عرصه تأیید محتوا به صورت سالانه برگزار می‏شود.

مسئول تأیید محتوای سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: در همه رده‏های استان، بخش‏های درون‏سازمانی و برون‏سازمانی تا سطح حوزه‏های مقاومت، همایش تخصصی و توجیهی به صورت مجزا و تفکیک شده برگزار شده است.

پاک‏نژاد اظهار داشت: با توجه به سالم‏سازی مجاری فکری و فرهنگی مجموعه سپاه و بسیج و حساسیت کار فرهنگی و ظرافت موجود در این عرصه و ضرورت توجه مسئولان و مدیران به این بخش، امر تأیید محتوا در حال حاضر با عنایت به برگزاری دوره‏های متنوع آموزشی و توجیهی، اثرگذاری مناسبی را از خود بروز داده است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول