اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

حضور پرشور رأی اولی‌های آبادانی در انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از حضور پرشور رأی اولی‌های آبادانی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حضور پرشور رأی اولی‌های آبادانی در انتخابات

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اصلی‌ترین شعار نظام در طول عمر انقلاب شکوهمند اسلامی استقلال است و ضامن اصلی این شعار حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف به‌ویژه در پای صندوق‌های رأی است.

این مسئول عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی جدیدی به جهان عرضه کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: امروز چشم تمام محرومان و آزادگان جهان، به نظام جمهوری اسلامی ایران دوخته شده و انقلاب اسلامی به عنوان الگو برای تمام کشورها مطرح است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد، ادامه داد: انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی به لحاظ فتنه‌های اخیری که صورت گرفته از اهمیت بسزایی برخوردار است و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

رمضانی در ادامه از حضور پرشور رأی اولی‌های آبادانی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این قشر با شور و حال مضاعفی در 12 اسفندماه در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و برای نخستین‌بار سرنوشتی جدید برای خود و شهرشان رقم خواهند زد.

وی در ادامه تأکید کرد: حضور حداکثری مردم سرعت انقلاب‌های جدید در منطقه را بیشتر کرده و تأثیر بسیار عمیقی بر بیداری اسلامی خواهد داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در پایان با بیان اینکه باید به فردی که صالح و دین‌مدار و پایبند به ارزش‌های اخلاقی است، رأی داد، اذعان داشت: انقلاب اسلامی برای ادامه راه پر پیچ و خم خود به نمایندگانی اصلح نیاز دارد و تا این انقلاب را به سلامت به مسیر اصلی خود هدایت کند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول