اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محلات خبر داد

شرکت 1200 رأی اولی محلاتی در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار محلات گفت: حدود یک‌هزار و 200 رأی اولی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

شرکت 1200 رأی اولی محلاتی در انتخابات

غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مراسم جشن بلوغ سیاسی یک هزار و 200 رأی اولی چهارشنبه با همکاری اداره آموزش و پرورش محلات برگزار می‌شود.

وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور خبر داد و تصریح کرد: عوامل برگزارکننده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محلات زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه را در این شهرستان فراهم کرده و این شهر هم‌اکنون از آمادگی صددرصدی برای برگزاری انتخابات برخوردار است.

فرماندار محلات با اشاره به لزوم شرکت مردم در این دوره از انتخابات گفت: بدون شک مردم شهرستان محلات همدوش و همگام با ملت فهیم ایران با حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند آمادگی خود را برای مقابله با توطئه‌های همه‌جانبه غرب به دنیا نشان داده و ثابت می‌کنند که همچنان پیوند همیشگی و ناگسستنی با رهبری دارند.

یارمحمدی ادامه داد: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 42 شعبه اخذ رأی در محلات برپا می‌شود که از این تعداد 10 شعبه سیار در نقاط روستایی و یک شعبه سیار در نقاط شهری دایر می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حضور میلیونی مردم ایران در پای صندوق‌های رأی که همواره بزرگ‌ترین فرصت و قوت نظام برای دفع تهدیدات بوده است، به زایش مجلسی بینجامد که ظرفیت محقق‌سازی الزامات دهه چهارم انقلاب اسلامی را داشته باشد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول