اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

حضور بیش از 54 هزار رأی اولی در سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: 54 هزار و 615 رأی اولی در انتخابات 12 اسفندماه امسال در سیستان و بلوچستان حضور می‌یابند.

حضور بیش از 54 هزار رأی اولی در سیستان ‌و بلوچستان

علی زاهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با نزدیک شدن به 12 اسفند هر ایرانی خود را برای حضور در حماسه‌ای بزرگ آماده می‌کند، صفحه‌ای دیگر از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی در حال ورق خوردن است لذا وظیفه داریم که با حضور حداکثری خود در این برهه ببر عظمت این مقطع از زمان بیفزاییم.

وی افزود: حضور پر شور مردم به ویژه جوانان در صحنه انتخابات موجب تثبیت و اقتدار بیشتر نظام می‌شود که این حضور با شرکت 54 هزار و 615 رأی اولی سبب شور و نشاط خاصی در انتخابات خواهد شد.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان بیان داشت: از این تعداد رأی اولی 28 هزار و 292 نفر پسر و 26 هزار و 323 نفر دختر هستند.

زاهدی‌نیا گفت: برای صدور شناسنامه‌های تعویضی موجود در ثبت احوال استان، تدابیری نیز اتخاذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ادارات ثبت احوال از هفتم اسفندماه جاری همه روزه به صورت یکسره تا ساعت 18 آماده تحویل شناسنامه به متقاضیان هستند.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین در روز انتخابات، ادارات ثبت احوال از آغاز زمان برگزاری رأی گیری تا پایان رأی گیری آماده رفع مشکلات سجلی متقاضیان هستند تا خللی در حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد نشود.

زاهدی‌نیا تصریح کرد:از تمامی اقشار مردم استان دعوت می‌شود تا با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رأی، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام بزنند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم باید زره پولادین در مقابل مستکبران بوده و با حضور حداکثری خود، قدرت معنوی ملت را به رخ دشمنان نظام بکشند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول