اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 65

موسوی: حضور در انتخابات انتظارات رهبری را برآورده می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده می‌کنند.

موسوی: حضور در انتخابات انتظارات رهبری را برآورده می‌کند

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی سجاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت انتخابات در استان به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان خدابنده خود را برای بر‌گزاری انتخاباتی پرشور آماده می‌کنند، افزود: شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان خدابنده حاکم است.

مدیرکل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آهنگ مناسبی همراه با توقعات و انتظارات مسئولان کشور بر مسیر انتخابات حاکم است، تصریح کرد: مردم همراه با مسئولان برای برگزاری انتخاباتی پرشور حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم از پیروزی انقلاب اسلامی برای مایوس کردن دشمنان همواره حضور داشته و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی همواره برای ضربه زدن به نظام برنامه‌ریزی می‌کنند، خاطرنشان کرد: توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان طی 33 سال گذشته با حضور حداکثری مردم خنثی شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیر و آگاه نظام جمهوری اسلامی در اجرای برنامه‌های انقلاب موفق بوده‌اند، یادآور شد: مردم متوجه توطئه‌های دشمنان هستند.

مدیرکل دادگستری استان آذربایجان غربی بر ضرورت حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: مردم برای حمایت و پشتیبانی از مقام معظم رهبری در این انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور در جامعه بیان داشت: مردم از فرامین رهبری اطاعت کرده و در پای صندوق‌های رای حضور پرشکوهی دارند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات عملا نشان می‌دهند که در صحنه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده می‌کنند.

مدیرکل دادگستری استان آذربایجان غربی حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و تکلیفی مهم دانست و گفت: تا زمان برگزاری انتخابات پر شور و شوق مردم برای حضور در این صحنه ملی افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه دوستان و دشمنان انقلاب به حضور گسترده مردم است، افزود: حضور پر شور موجب شادی دوستان و نا امیدی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول