اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

اعتراض نهبندانی‌ها به برخی وعده و وعیدهای انتخاباتی

خبرگزاری فارس: سخنرانی برخی کاندیدای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه با اعتراضات مردم نسبت به برخی وعده‌های انتخاباتی همراه بود.

اعتراض نهبندانی‌ها به برخی وعده و وعیدهای انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سخنرانی برخی کاندیدای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه با اعتراضات مردم نسبت به برخی وعده‌های انتخاباتی‌شان همراه شد.

یکی از شهروندان نهبندانی در اعتراض به اظهارات برخی کاندیدا گفت: نامزدها از دادن وعده‌ها لاینحل و نشدنی به مردم خودداری کنند.

علی مومنی با بیان اینکه کاندیداها در برخی از مواقع از احساسات پاک و استقبال خوب مردم سوءاستفاده می‌کنند تا رای و نظر مردم را به سمت خود جلب کنند، تصریح کرد: اخلاق انتخاباتی و رعایت شئون اسلامی برای افراد و البته برای یک کاندیدای انتخاباتی چیز خوبی است که در برخی از سخنان و رفتار برخی از نامزدهای انتخاباتی رعایت نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما نماینده کارآمد و قانون‌گذار و قانون‌مدار می‌خواهیم و می‌خواهیم مجلسی را داشته باشیم که بتواند با وضع قوانین مختلف از حق ملت ایران در صحنه‌های داخلی و خارجی حمایت و حراست کند.

یکی از دیگر از شهروندان نهبندانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در حاشیه این نشست‌ها اظهار داشت: برخی از نامزدهای انتخاباتی در سخنرانی‌های خویش اصلا حرف از حضور حداکثری مردم در انتخابات به میان نمی‌آورند و فقط به وعده و وعیدهای خویش می‌پردازند.

هانیه هاشم‌آبادی یادآور شد: کاندیداها به جای آنکه از مجلس، جایگاه و اهمیت آن هم برای مردم بگویند بیشتر سعی دارند تا نظر مردم را به خود جلب کنند.

وی افزود: ما برای اینکه مجلسی در تراز انقلاب و همخوان با اهداف و مسیر اصلی نظام اسلامی داشته باشیم ابتدا در انتخابات حضوری حداکثری و سپس کاندیدای اصلحی را انتخاب و نماینده‌ای موثر و پایبند به اصل ولایت فقیه و اصول اسلامی را به مجلس نهم شورای اسلامی می‌فرستیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول