اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس وزارت کشور:

قانون‌گرایی شاخص‌ اصلی انتخابات است

خبرگزاری فارس: بازرس وزارت کشور گفت: قانون‌گرایی و امانت‌داری، عدالت محوری و مشارکت حداکثری از شاخص‌های مهم انتخابات است.

قانون‌گرایی شاخص‌ اصلی انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرکرد، بازرس وزارت کشور با حضور در ستاد انتخابات شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: این بازدیدها به‌منظور نظارت بر روند انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ستادهای اصلی و فرعی انتخابات ادامه خواهد داشت.

سیف‌الله مطلبی یادآور شد: قانون‌گرایی و امانت‌داری، عدالت محوری و مشارکت حداکثری از شاخص‌های مهم انتخابات است که به دقت مورد توجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نکته قابل توجهی است که امید می‌رود با همکاری و مشارکت رسانه‌های گروهی استان و همچنین دقت نظر مردم به‌منصه ظهور برسد.

فرماندار شهرکرد در ادامه با معرفی اعضای ستاد انتخابات، گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات این شهرستان ارائه و مختصری از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای انتخابات را بیان و اجمالاً فضای انتخاباتی شهرستان را ترسیم کردند.

مراد کاظمی با اعلام آمادگی مجموعه ستاد انتخابات شهرستان در برگزاری انتخاباتی به یاد ماندنی و باشکوه بر استفاده از تمام ظرفیت شهرستان در این انتخابات تأکید کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول