اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگی هندیجان:

انتخابات پرشور تداوم‌بخش اعتلای جایگاه ایران است

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگی هندیجان گفت: انتخابات پرشور، تداوم‌بخش روند اعتلای جایگاه ایران است.

انتخابات پرشور تداوم‌بخش اعتلای جایگاه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، ناصر حکیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بیداری اسلامی در منطقه و نگاه کشورهای غربی حضور مردم در صحنه می‌تواند بهترین فرصت در راستای تقویت اقتدار کشور باشد.

وی افزود: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و الگو گرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا کشورهای غرب در محاسبات خود دچار انحراف شوند و به همین دلیل حضور مردم کشورمان در انتخابات می‌تواند نه تنها در عرصه داخلی حتی در تحولات بین‌المللی نیز نقش‌آفرین باشد.

عضو شورای فرهنگی هندیجان تصریح کرد: هر چند دشمنان تاکنون با رجزخوانی و ترفندهای خود به اهدافشان نرسیده و خودشان نیز فهمیده‌اند که توان مقابله با این نظام را ندارند، اما چون هنوز از گذشته درس نگرفته‌اند مردم باید با حضور در صحنه درس دیگری به آنها بدهند و ناامیدشان کنند.

وی در ادامه گفت: انتخابات مانور بزرگ سیاسی بوده که مردم آن را رقم می‌زنند.

حکیمی عنوان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران به یک رویداد جهانی تبدیل شده به طوری که چشم جهانیان به این انتخابات دوخته شده است.

این مسئول همچنین به موج بیداری شکل گرفته در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات امسال دارای ویژگی خاصی است که در 33 سال گذشته وجود نداشته و از حساسیت بالایی برخوردار است.

عضو شورای فرهنگی هندیجان خاطرنشان کرد: تقویت انسجام ملی و امنیت داخلی یکی از آثار حضور گسترده مردم در انتخابات است.

به گفته وی انتخابات پرشور و حداکثری، تداوم‌بخش روند اعتلای جایگاه ایران در منطقه و تأثیرات الهام بخش انقلاب اسلامی نزد مردم مسلمان منطقه خواهد بود.

وی در پایان اذعان داشت: مردم شهر و روستای هندیجان بار دیگر در 12 اسفندماه سال جاری با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با آرمان و ارزش‌های نظام و انقلاب تجدید بیعتی دوباره خواهند بست.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول