اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

مردم قروه بیشترین درصد مشارکت در انتخابات‌ها را در کارنامه خود دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: مردم این شهرستان بیشترین درصد مشارکت استان کردستان در انتخابات‌های گذشته را در کارنامه زرین دفاع خود از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران دارند.

مردم قروه بیشترین درصد مشارکت در انتخابات‌ها را در کارنامه خود دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، نادر فخری شنبه‌شب در نشست با اعضای هیئت اجرایی این شهرستان با بیان اینکه انتخابات تجلی خواست و اراده  مردم در اداره کشور است اظهار کرد: یکی از جلوه‌های مهم مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات متعدد برای انتخاب مسئولین نظام اعم از رئیس جمهور، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و غیره توسط مردم است.

وی عنوان کرد: در طول 32 سالی که از انقلاب گذشته است، بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده است که مردم آزادانه پای صندوق‌های رای آمده و ضمن اعلام نظر خود برای اداره جامعه، با حضور پرشور خود مهر تأییدی بر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی زده‌اند.

فرماندار قروه با اشاره به اینکه از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون یکی از اهداف شوم استکبار جهانی دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب بوده و به انواع ترفندها متوسل شده‌اند تصریح کرد: به لطف خداوند تبارک و تعالی ملت شریف و سرافراز ایران با حضور عظیم خود در صحنه‌های گوناگون انقلاب این حقیقت را به اثبات رسانیده‌اند که از وحدت و انسجام آنان چیزی کم نشده و استکبار و مزدوران آنان تا ابد حسرت گسستن اتحاد و یکپارچگی ملت ما را به گور خواهند برد.

وی از انتخابات به عنوان پایگاه مردمی نظام نام برد و افزود: همیشه انتخابات‌های ایران طی 33 سال گذشته با رصد دقیق رسانه‌های غربی مواجه شده و آنان از تمام ابزارهای خود برای مخدوش کردن چهره نظام اسلامی در این بعد استفاده می‌کنند و لذا مردم هم با درک این شرایط و جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان همیشه حضور حداکثری خود را نشان داده‌اند.

فرماندار قروه در ادامه با اشاره به وضعیت حاکم بر جهان و پیدایش بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه و جنبش‌های ضد سرمایه‌داری در کشورهای غربی خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات و نتیجه آن نقش مهمی در الگوگیری کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی خواهد داشت.

فخری با اشاره به مشارکت گسترده مردم قروه در انتخابات‌های گذشته، مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب افزایش امنیت، سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان برشمرد و گفت: مردم فهیم کردستان همچون دیگر هموطنانمان در این عرصه مهم هم با بصیرت دینی و انقلابی خود اوضاع را رصد کرده و با احساس تکلیف در میدان حضور خواهند یافت.

وی در پایان تصریح کرد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، انقلاب را از گردنه‌ای دیگر عبور خواهند داد و مشت محکمی بر دهان تمام دشمنان جمهوری اسلامی خواهند زد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول