اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

محمودیان: نمایندگان باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند

خبرگزاری فارس: نماینده هیئت‌های مذهبی دانشگاه بیرجند گفت: هیچ‌یک از نمایندگان نباید برای رسیدن به هدف خود دیگری را تخریب کند.

محمودیان: نمایندگان باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یاسر محمودیان ظهر امروز در راستای سلسله نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان ‌جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداخت.

یاسر محمودیان اظهار داشت: مردم ما از نظر فکری روز به روز قوی‌تر شده و خواهند شد و بدون شک مردم در آینده کشور تصمیم‌گیری می‌کنند زیرا هر ملتی برای رسیدن به هدفش تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم برای انتخاب فرد اصلح باید علم به انتخاب داشته باشند و هرچند مردم کشور عزیزمان، خود خوب و بد را تشخیص می‌دهند و همچنان که در سال‌های گذشته خودشان سرنوشت خود را رقم زده‌ا‌ند امسال نیز بی‌شک با حماسه‌ای دیگر روبه‌رو خواهیم بود.

نماینده هیئت‌های مذهبی دانشگاه بیرجند گفت: نمایندگان نباید به نمایندگی به عنوان یک شغل و برای تعیین منافع شخصی خود  نگاه کنند بلکه آنها باید نمایندگی را دوست داشته و بتوانند انتظارات مردم را برآورده کنند.

محمودیان افزود: نمایندگان باید به حد کمال عقلی رسیده باشند تا بتوانند به جای مردم تصمیم بگیرند زیرا تصمیم نمایندگان در حقیقت تصمیم یک شهر است و در نتیجه در سرنوشت آن شهر تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: نمایندگان باید مواظب باشند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند و هر کس برای رسیدن به هدفش دیگری را تخریب نکند.

نماینده هیئت‌های مذهبی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: رسانه‌های خارجی دست به هر کاری می زنند تا مورد تشویق سردمداران خود قرار بگیرند، بنابراین آنها تمام تلاششان را می‌کنند تا فضا را تشویش کنند هر چند که کاری را به پیش نمی‌برند.

محمودیان اظهار داشت: یکی از دلایل استقلال ایران آزادی انتخاب برای همه است و مردم ایران در چارچوب قانون به هدفشان می‌رسند.

وی نقش ادیان را در آزادی بی‌رنگ دانست و گفت: ایران از محدود کشورهایی است که در آن همه اقشار مردم از مسلمان، مسیحی، یهودی و زرتشتی حق انتخاب دارند و این ادیان همپای مسلمانان به انتخابات می‌آیند و در سرنوشت خود و کشور خود سهیم هستند.

نماینده هیئت‌های مذهبی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: مردم باید هرچه بیشتر در انتخابات شرکت کرده و با آگاهی فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

محمودیان گفت: مردم باید انتخابات را جدی بگیرند زیرا سرنوشت خودشان است و ممکن است با چند رای نتیجه انتخابات تغییر کند بنابراین مردم باید حواسشان به انتخابات و به شخصی که می‌خواهند رای بدهند باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول